Féltékenység

3.5K 117 1
                                    

- Vetkőzz le. – adta ki az utasítást én pedig végig tartva a szemkontaktust, megettem amit parancsolt. – Jó kislány. – lépett oda hozzám, és hideg kezeivel végigsimított melleimen. – Észre vettem, hogyan néz téged az a fiú. –

- Csak nem féltékeny vagy? – kérdeztem.

- Te az enyém vagy tudod jól. Csak az enyém és nem osztozok. – mondta és erősebben markolt meg. Éreztem ahogy a gyűrűje karcolja a bőrömet, és a légzésem felgyorsul. Odahajoltam hozzá, hogy megcsókoljam. A tervezett finom csók helyett, viszont szenvedélyes csókolózásba kezdtünk. Nyelveink egymással játszadoztak teljes összhangban. Kezeimmel elkezdtem kigombolni a fiú ingét, mire lehúzta a kezeimet és egy kezével a hátam mögé szorította azokat. Szája közben elkezdett lejjebb vándorolni. Nedves csókokat hagyott az arcomon, az állam vonalán, majd megállt a nyakamnál. Ismerős érzés kerített hatalmába, amikor szívogatni és harapdálni kezdte a nyakam, miközben szabad kezének hüvelykujjával ingerelni kezdte a mellbimbómat. Próbáltam kiszabadítani a kezemet, hogy én is hozzá tudjak érni a fiúhoz, mire finoman összecsípte két ujjával a mellbimbómat. Felnyögtem az érzéstől és áramütés szerű érzés szaladt végig a gerincemen.

- Ne legyél rossz kislány, Angyalom. – suttogta a nyakamba. – Azt csinálod amit én mondok rendben? – kérdezte, mire bólintottam. A fiú beleharapott az alsó ajkamba.

- Kérdeztem valamit. – mondta

- Azt csinálom amit te mondasz. – nyögtem a szájába a szavakat. Draco levette a nyakkendőjét, majd belökött az ágyba. Fejem fölé emelte a kezeimet, és a nyakkendőjével összekötözte a csuklóimat.

- Ha akarsz valamit, Rose akkor beszélned kell. – nézett rám és hosszasan megcsókolt. Egyik kezét levezette a mellemre és játszadozni kezdett vele, majd ő maga is lejjebb csúszott és nyelvével kezdte ingerelni azt. Kezei egyre lejjebb csúsztak, én pedig türelmetlenül felnyögtem.

- Türelmetlen vagy Édesem? – nevetett.

- Draco kérlek. – mondtam neki. Nem tudtam gondolkodni sem. A fejem teljesen kiürült és éreztem, hogy nő bennem a feszültség. Alig vártam, hogy végre újra megérezzem magamban a fiút. Becsuktam a szemem és megfeszült a hátam, ahogy nyelve egyre lejjebb haladt a testemen.

- Mit szeretnél? – kérdezte felemelve a fejét, hogy a szemembe tudjon nézni.

- Csókolj meg. – mondtam, mire automatikusan feljebb mászott és szenvedélyesen megcsókolt. Finoman beleharaptam az ajkába, mire a fiú a nyakamra szorította a kezét.

- És még mit szeretnél Rosie? – nyalta meg az ajkait, majd újra harapdálni kezdte a nyakam.

- Téged. – nyögtem fel. Alig bírtam rendesen levegőt venni, a szívem egyre gyorsabban vert és egyre nőtt bennem a feszültség.

- Pontosabban? – mosolyodott el, miközben ujjaival finoman mozogni kezdett bennem. Az érzéstől teljesen elolvadtam. Hangosan nyögtem a nevét, mire újra megszólalt.

- Kérdeztem valamit. – mondta és kínzóan lassított a tempón.

- Azt akarom, hogy dugj meg! – nyögtem, mire a fiú figyelmeztetés nélkül, teljes nagyságában belém hatolt. Először finoman mozgott, hogy megszokjam a méreteit a hosszú kihagyás után. Hatalmas sóhajjal fogadtam a fiút, és ő is felnyögött az érzésre.

- Ahh, Draco. – egyre hangosabb voltam, ezért a fiú a számra tapasztotta a kezét és megéreztem a számban a gyűrűjének fémes ízét.

- Hogy lehetsz ennyire jó? – kérdezte gyorsítva a tempón. Draco elengedte számat és belemarkolt a mellembe. Annyira heves és türelmetlen volt a szex, hogy szinte azonnal azt éreztem, hogy fel fogok robbanni. Szerettem volna a hátába mélyeszteni a körmeimet és meghúzni a haját, de másrészről rémesen izgató volt ez a megkötözős dolog. A fiú könyörtelen tempóra váltott és egyre keményebben mozgott előre-hátra. Majd hirtelen pozíciót váltottunk. Draco eloldozta a kezem és négykézlábra állított. Ő mögém állt és csípőmet szorítva folytatta. Az eddiginél is hihetetlenebb érzést nyújtott ez a póz és hangosan nyögtem Draco nevét. A fiú belemarkolt a hajamba és erősen hátra húzta azt.
- Draco, el fogok élvezni. – mondtam

- Akkor élvezz el, baszki. – nyögött, és pár másodpercen belül egymás nevét kiáltva élveztünk el egyszerre. Egymás mellett feküdve lihegtünk miután befejeztük. Ráfeküdtem Draco mellkasára, a karjai pedig automatikusan körém fonódtak.

- Szóval, kikötözés? – kérdeztem mosolyogva. Draco megforgatta a szemét és elfordította a fejét tőlem. Kezemmel az álla alá nyúltam és arcom felé fordítottam arcát. –Hé, semmi baj. Nekem tetszett. – néztem a szemébe.

- Tényleg? – kérdezte kissé megnyugodva.

- Tényleg. – mondtam és adtam egy puszit az orrára. Kicsit még feküdtünk így, majd letusoltunk és átöltöztünk. Én felvettem Nate pólóját, Draco pedig egy zöld kockás alvós nadrágot. Kinyitottuk a zárat az ajtón, majd befeküdtünk az ágyba.

- Szeretlek. – mondtam neki.

- Én is szeretlek, hercegnő. – mondta és megpuszilta a fejem tetejét. Egymásba gabalyodva aludtunk el, de az öröm nem tartott sokáig, mivel az éjszaka közepén verejtéktől átáztatva, sikítva ébredtem fel.

- Te jó ég, mi a fasz történt? – ült fel Blaise és Monstro szinkronban.

- Shhh. Semmi baj Rosie! – húzott az ölébe a mellettem alvó fiú és ringatva nyugtatott. Forró könnyek csorogtak le az arcomon, majd a szívverésem kezdett lelassulni. Megint ugyan az. Folyton a bátyám halála, folyton a bűntudat. A halál, a szenvedés, a zöld fény minden formában megjelent már az álmaimban és a bátyám mindegyik álmomban meghal.

Sötét szerelemOnde histórias criam vida. Descubra agora