- Írsz majd nekem?- kérdeztem Fredtől, a búcsúzásom napján.
- Ha megígéred, hogy válaszolni fog. – nézett rám és mindketten elnevettük magunkat. A család átköltözni készült egy másik házba, de még a megmaradt ingóságaikat szedték össze a lakásuk megmaradt darabjaiból. Könnyes búcsút vettem a többiektől is és megkértem őket, hogy mindenképpen szóljanak, ha valamiben segíthetek.
- Vigyázz magadra Rose! – mondta Georgie és puszit nyomott az arcomra. Ezután beálltam a hopp-hálózatként szolgáló kandallóba és úti célomat kiáltva megérkeztem a Malfoy kúriába.
-Rosalie! Végre itt vagy! – ugrott a nyakamba Maeve. – Mi bajod van miért nézel ki ilyen furán? – nézett rám hátrébb hajolva.
- Ohh, majd elmesélem. Hidd el hosszú és bonyolult sztori. – mondtam.
- Itt van Rosie? – jöttek ki a többiek és Dracon kívül mindenki szorosan megölelt.
- Hiányoztál nekünk. – mosolygott Blaise.
- De most, hogy itt van, indulhatunk is a téli házunkba. Remélem sok meleg ruhát hoztál. És fürdő ruhát. Van jakuzzi. – mondta
- Az mi? – néztem rá nagy szemekkel.
- Tudod az a kád teli vízzel ami masszíroz és fényei is vannak. – mondta mire bólintottam. Gyorsan összeszedtük a bőröndjeinket és Draco szülei hopponáltak velünk a hegyekbe a házhoz. Draco anyukája szorosan megölelte a fiát, majd engem is.
- Tudom, hogy most nem beszéltek egymással, de szeret téged. Ő mondta nekem, Rose. Beszéljétek meg kérlek. – nézett rám én pedig ásni kezdtem a síromat. Ha megtudja, hogy lefeküdtem Freddel megöl mind a kettőnket. – Vigyázzatok a házra gyerekek. Három nap múlva jöünk értetek. – köszönt el Narcissa és dehopponáltak.
- Na, ki akar elmerülni a forró vízben? – kérdezte Pansy mire mindannyian elfoglaltuk a szobáinkat és fürdőruhába öltöztünk. Én Maeve mellett aludtam egy szobában, Pansy Nicholassal, akik között elkezdett kialakulni valami, Draco pedig Zabinivel osztozott. Gyorsan felvettem a méregzöld bikinimet, aminek magasított volt az alsó része és lementem a földszintre.
- Rosie, azta. Jól nézel ki. – mondta Blaise és láttam, hogy Draco szája is kicsit döbbenten nyílt szét. Végig futatta rajtam a szemét, majd teljesen elhűlve nézett a szemembe. Először nem értettem mi a baja, aztán kikerekedett a szemem. A combom. Fred foltjai még mindig látszódtak. Draco szemében fájdalmat láttam, majd kiment a szobából mielőtt bármit is mondhattam volna.
- Hát ennek mi baja? – jött a szobába Maeve.
- Azt hiszem szükségünk lesz egy kis alkoholra. – mondtam, mire Maeve és Pansy csillogó szemekkel hoztak ki három üveg whiskyt, egy vodkát és pár pezsgőt a szobából a jakuzzi mellé. Én egy tálcán vittem a poharakat. Mind a hatan beültünk a forró ízbe, lányok az egyik oldalon, fiúk a másikon. Velem szemben ült a szőke igazán megbántott fiú, akiken tekintete szinte lyukat égetett belém.
- Ki kér vodkát? – kérdeztem, mire mindenki megkönnyebbülten emelte a kezét a magasba.
Az erkélyen lévő jakuzzi forró vizében iszogattunk és viszonylag kellemesen beszélgettünk a hóesésben. A hangulat nem tűnt olyan feszültnek, mint elsőre számítottam rá, ám a szőke fiú ezen hamar változtatott.
- Pansy, hogy is hívták a játékot, amit múltkor játszottunk? Felelsz vagy iszol? – kérdezte Draco, mire a lány lelkesen bólintott. A gyomrom felfordult érezve, hogy mi következik. –Akkor játszunk. – mondta.
- Király! Én kezdek! – mondta Pansy. Draco gonoszan vigyorgott a szemembe én pedig éreztem, hogy elfehéredek. – Maeve, ki volt az utolsó akivel lefeküdtél? – kérdezte, mire a lány mondott egy amerikai nevet nevetve és elmesélte milyen borzalmas alkalom volt. Mindannyian jót nevettünk ezen, majd folytattuk a játékot.
- Oké, Draco. – fordult Maeve a fiú felé. – Szerelmes vagy Rosieba? – kérdezte én pedig tudtam mit fog mondani. Nem. Ennyit fog mondani, hogy nem. elvettem a vodkás üveget és ittam belőle.
- Igen. – mondta a fiú a szemembe nézve, mire a torkomon akadt az ital és köhögni kezdtem.
- Akkor mégis miért szakítottunk? – kérdeztem teljesen ledöbbenve.
- Most én kérdezek Rosie, nem te. – nézett rám. – Blackwood. Kivel feküdtél le utoljára? – kérdezte és markolása szorult a kezében lévő poháron.
- Draco kérlek... - mondtam.
- Válaszolj. – nézett rám, mire úgy döntöttem a másik lehetőséget választom. Ittam egy pohárral és a többiek megrökönyödve néztek rám.
- Mi van? –
- Ki volt az?-
- Rosie mi történt? – záporoztak a kérdések, mire egyre hevesebb szívveréssel néztem Dracora. A szemében megláttam csillogni a könnyeket és azt hittem képzelődök, de a fiú megtörölte a szemét, majd rám nézett.
- Igen Rosie, mi történt? – kérdezte. Rémesen nagyot sóhajtottam és lesütöttem a szemem.
- hmmhmmhmh. – motyogtam.
- Rosie érthetően. – szólt rám Pansy.
- Oké! Oké. – Fred volt az. Freddel feküdtem le utoljára. – mondtam, mire sokkot kapott.
- Fred. Fred Weasley? Aki elméletileg olyan neked mint a testvéred? – nézett rám teljesen összezavarodva Maeve.
- Nos, igen, de... - kezdtem magyarázkodni.
- Azta, ha így kezeled a fogadott testvéreid, én is szeretnék az lenni. – mondta Nicholas, mire Draco erőszakosan megütötte a vállát. – Auh. Tesó mi van már nem is vagytok együtt. – értetlenkedett.
- Erre nem számítottam tőled, Blackwood. Lenyűgöztél. – mondta Pansy. Blaise köztem és Draco között forgolódott várva, hogy ki szólal meg először. Felemeltem a vodkás üveget, mire mindenki felém nyújtotta a poharát. Még Draco is. Ittunk egy kört, majd még egyet, majd újra.
STAI LEGGENDO
Sötét szerelem
FanfictionRosalie Blackwood egy igencsak ígéretes fiatal boszorkány, Morgan le Fay leszármazottja. Legjobb barátja a bátyja, Jonathan, aki Rosieval ellentétben 11 éves kora óta a Roxfortba jár. Rosie az ötödik évében iratkozik át a mindenki által jól ismert...