SÖYLEŞİ

714 58 18
                                    


Tekrardan merhaba. 18 Aralık Cuma akşamı yazarların ve okurların içerisinde bulunduğu bir grupta söyleşi yapma imkanım oldu. Sizlerle paylaşıp paylaşmama konusunda emin değildim ama sonradan düşündüm ve paylaşmaya karar verdim. Sizler beni tanımıyorsunuz. Belki benimle ilgili merak ettiğiniz sorularınız vardır? Cevapladığım sorular sizin e merak ettiğiniz sorular değilse isterseniz benimle veya kitapla ilgili merak ettiğiniz soruları yorumlarda sorabilirsiniz. Bir bölümde hepsini toplu cevaplayabilirim.

İyi okumalar.


Hoş geldiniz. Bize kendinizi tanıtır mısınız?

Tabi ki. Ben Edanur Özkaya. 20 yaşındayım. Sakaryalıyım. Konya'da Selçuk Üniversitesinde Sosyal Hizmet 3. Sınıf öğrencisiyim.

Ne üzerine yazıyorsunuz?

Aşk, komedi, arkadaşlık üzerine daha çok yazıyorum.

Kitabınızın konusu nedir?

Kitabım aldatılmanın verdiği hasarla sevilmeye dair olan inancını yitirmiş bir kız ve yıllarca kavuşamamanın getirdiği yorgunluğa rağmen bir kez olsun sevmekten vazgeçmeyen bir adamın birbirleriyle olan karşılaşmalarını anlatıyor.

İlham kaynaklarınız nelerdir? Nelerden ilham alırsınız genelde?

Benim için her şey ilham kaynağı olabiliyor ama genellikle çevremde gerçekleşen olaylardan ve çevremdeki insanlardan ilham alıyorum.

Yazmaya nasıl başladınız?

Çok okuyan birisiyim. Özellikle ortaokulda Türkçe derslerinde hocamız hep yazı yazdırır yorum yaptırırdı. Genelde yüksek notlar almaya başlayınca ve biraz da iyi olduğumu söyledikleri için denemeye karar verdim.

Öncelikle kesişen yollar kitabını yakından takip eden okuyucularından birisiyim. Ve gerçekten kaleminin çok akıcı olduğunu belirtmek isterim. İlk kez wattpadde mi yazmaya başladın yoksa daha önceden de yazdığın başka kitapların da oldu mu?

Çok teşekkür ederim güzel düşünceniz için. Ortaokuldan beri yazıyorum aslında elimde olan defterlere ama ilk wattpadde yayınlamaya başladım.

Hikayeniz kitap olacak mı?

Bu konuda çok yeniyim ama çok istiyorum olmasını.

Yazmak size ne kazandırdı?

Bakış açım değişiyor her yazdığımda. Empati yeteneği daha fazla kazanıyorum ve her seferinde kendimi daha gelişmiş hissediyorum.

Basılı bir kitabın var mı?

Maalesef yok.

Kitabınız hala wattpadde mi?

Evet hala wattpadde.

Yazarken zorlandığınız anlar oldu mu?

Çok olmasa da birkaç sahnede kendimi baya zorladığım anlar oldu tabi ki.

Asker kitabı okur musunuz?

Tabi ki çok severek okuyorum. Özellikle @Merve Uzbilir Dönüşüm kitabını.

Veya polisiye türü?

Askeri kitaplar daha baskın.

Kitabınızdaki arkadaşlık kavramı ve güzel iletişim çok dikkat çekiyor. Kitaptaki karakterler gerçek hayattan mı esinlendi yoksa tamamen kurgu mu?

KESİŞEN YOLLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin