1/

330 15 0
                                    

Pov. Julia
Gdy otworzyłam oczy ujżałam, że cała moja rodzina wraz z Idą stoją nademną i się patrzą.
J- Co się dzieje? Dlaczego tu jesteście
Mama- Julia całą noc się wierciłaś, płakałaś, coś Krzyczałaś. Baliśmy się o ciebie.
J- Przepraszam miałam głupi sen.
Tato- Wszystko ok?
J- Tak. Spokojnie. Ida, mogłabyś zostać na chwilę?
I- Jasne.
Rodzice opuścili mój pokój a🎵 ja chciałam spędzać ten dzień z Idą bo czuję, że coś się wydarzy.
Ubrałam się dość zwyczajnie. Pomalowałam sie standardowo. Moje włosy, po prostu szkoda słów. Ale tak już Julki mają. Są ciągle nieogarnięte i rzadko kiedy normalnie kontaktują. Dobra nieważne. Wzięłam Idę pod rękę i poszłyśmy do maka zjeść śniadanie.
Był środek lata. Postanowiłam nagrać jakiś fajny film. Postawiłam na Q&A. Standardowo.
Pojawiały się tam pytania typu. ,,Czy masz chłopaka?" Odpowiedź nie. I takie tam aż zobaczyłam pytanie.
,, Czy wiesz,że Stuu organizuje team X?" Trochę mnie to zszokowało. Odpowiedziałam, że nic o tym mi niewiadomo. I nagle zadzwonił telefon. Numer był nieznany, ale odebrałam.
J- Halo?
S- Cześć. Z tej strony Stuart Burton. Czy rozmawiam z Julią Kosterą?
J- Cześć. Tak. Jestem Julia Kostera.
S- Julka słuchaj organizuje fajny projekt. I czy nie chciałabyś dołączyć? Będzie on polegał na tym, że młodzi ,,influenserzy" będą mogli się rozwinąć na YouTube.
J- Stu świetny pomysł. Tylko, że ja jestem niepełnoletnia.
S- Wiem. I rozmawiałem już z twoim tatą i on się na to zgodził.
J- Jeśli tak no to ok. Zgadzam się.
S- Ustaliłem z twoim tatą, że widzimy się Jutro o 12 w Warszawie.
J- Jasne.
S- Dzięki.
J- To ja dziękuje. Będę już kończyć. Do usłyszenia. BAYYY
S- Hej.

J- Ida słyszałaś!?
I- Tak. Stara gratulacje.
J- Dzięki. Tylko że będę musiała się przeprowadzić.
I- Damy radę.
J- No o jak.  To co idziemy do domu?
I- Jasne.
I poszłyśmy. Ja się spakowałam. Później jeszcze chwilę pogadałam z Idalią i poszła do domu. Ja się położyłam i zaczęłam myśleć...
               Informacja
Nikt się tego niespodziewał

Witam spowrotem.
Wracam. Jeszcze nie znam dokładnie kiedy będą rozdziały bądź ile ich będzie ale myślę, że będzie fajnie.
Z racji, że już dziś są święta to chcę złożyć wam życzenia.
W te święta magiczne - życzenia ślę liczne. Pachnących jodełek, z ogromem światełek. Olbrzymich prezentów, od wesołych elfów. Pod obrusem sianka, a za oknem bałwanka.
Trochę śmieszne.
Bądźcie zdrowi i trzymajcie się ciepło.
Do usłyszenia.
BAYYY ♥️

kocham cię ♥️♥️ Julia Kostera I Kacper Błoński ( ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz