Dlaczego?!

860 17 0
                                    

J- Jak to? Dlaczego?
Mj- Córciu twój tato miał romans.
Mk- Kacper Julka to twoja siostra!
K- Nie wieże!! Dlaczego mi tego nie powiedziałaś?
Uciekłam do pokoju i zaczęłam płakać! Jak to możliwe?! Przecież na świecie jest wiele innych kobiet! A on musiał się z nią przespać? Dlaczego! Mój płacz przerwał mi mój,,brat"
K- Julcia to niemożliwe!
Wtedy ostatni raz się przytuliliśmy i pocałowaliśmy. Tyle razem przeszliśmy a teraz tego nie będzie jego już nigdy nie będzie!!!!!
Pov. Kacper
Nie wieże w to co się dowiedziałem. Moja narzeczona jest moją siostrą!! Nie wieże!! I oni to wszystko ukrywali przed nami. Poszedłem do Julki aby ją ostatni raz przytulić i pocałować!! Kocham ją i ciężko mi będzie o niej zapomnieć. Wyszedłem od niej i miałem łzy w oczach!! A gdyby się okazało, że ona jest w ciąży? To co będę miał dziecko ze swoją siostrą?! Nie ona nie jest w ciąży! Kacper przestań o tym myśleć!! Zszedłem na dół i powiedziałem, że idę się przewietrzyć! Tak naprawdę to pojechałem do domu x po swoje rzeczy aby się spakować i wyjechać. Nie chciałem wiedzieć Julii bo ją kocham a to by mi tylko przeszkadzało w tym.
Pov. Julia
Nie odzywałam się do nikogo odkąd dowiedziała się, że Kacper to mój brat. Po dwóch tygodniach pojechałam do domu x po swoje rzeczy. Nie było już tam Kacpra 😭
Ja nadal go Kocham. Muszę jakoś o nim zapomnieć. Mam 20 lat więc postanowiłam, że wyjadę do Krakowa. Tam zamieszkam i będę studiować. Jak pomyślałam tak zrobiłam.
Pov. Kacper
Nie mogę zapomnieć o mojej księżniczce. Nadal ją kocham. Postanowiłem, że wyjadę do Krakowa. Tam mnie nikt nie znajdzie. Julia nienawidzi Krakowa więc tam nie pojedzie.
Dwa lata później
Pov. Julia
Mam 22 lata i mieszkam w Krakowie. Nie mam chłopaka. Powoli zapominam o Kacprze. Pewnego dnia postanowiłam, że pójdę do klubu. Może tam znajdę jakiegoś fajnego chłopaka? Nie wiem. Na razie poznałam tylko moją przyjaciółkę Weronikę. Napisałam do Weroniki czy chcę iść ze mną do klubu. Ona się zgodziła.
Pov. Kacper
Mam 22 lata mieszkam pod Krakowem. W ciągu tych dwóch lat nie poznałem żadnej dziewczyny. Ciągle kocham Julię! Rozpiołem swoją karierę muzyczną. Dzisiaj miałem koncert w pewnym klubie w Krakowie. Uwielbiam moją pracę. Sprawia mi ogromną przyjemności.
Pov. Julia
Była godzina 15 a na 20 miałam czekać przed wieżowcem na ubera i Weronikę. Miałam 5 godzin więc się pomalowałam i przebrałam. Wyglądam dosyć sexy ale to tylko dla tego, że idę poznać przyszłego męża.
Gdy dochodziła 19.50 wyszłam przed wierzowiec zobaczyłam Weronikę która do mnie machała.
W- Siema stara. Co ty tak sexy dzisiaj wyglądasz?
J- Hej. Dziś mam zamiar poznać przyszłego męża.
W- No to stara szalejesz.
J- Wiem.
W- Dobra wsiadaj i jedziemy na podryw.
Weronika też nie miała chłopaka. Jej tylko ufałam na chwilę obecną.
Gdy dojechaliśmy byłam lekko zestresowana.
W- Julka co ty się tak telepiesz?
J- A nic Wera wsztko w porządku.
W- Dobra chodź!
J-  Idę.
Usiadłam i poprosiłam barmana o lekkiego drinka. Nie chciałam się upić żeby nie odwalić jakiejś scenki. Podczas pobytu na sali kilku chłopaków mnie podrywało ale na mnie to nie działa. Weronika poznała fajnego chłopaka ale nie dla mnie w moim typie. Nagle jakiś koleś powiedziała, że dzisiaj specjalna niespodzianka. I wyszedł na scenę jakiś dosyć przystojny facet. Wydawał mi się znajomy. Nie mogłam sobie przypomnieć z kąt go znam. Po jego występie poszłam do łazienki. Nagle ktoś mnie złapał za rękę.
K- Hej ślicznotko.
J- Cześć przystojniaku.
K- Może pójdziesz ze mną do mojej garderoby?
J- Z tobą to o na koniec świata bym poszła ♥️
I poszliśmy do jego garderoby a on zaczął mnie całować. Nigdy szybciej go nie znałam. Chyba, ale nie mogłam sobie przypomnieć. Po godzinie wyszłam od chłopaka i poszłam do Weroniki.
W- Stara gdzie ty byłaś?
J- U tego przystojnego piosenkarza!
W- Serio u Kacpra?
Momentalnie wybiegłam z sali i zadzwoniłam po ubera.
                    Informacja.                         
Dzisiaj rozdział troszkę później za to trochę dłuższy. Myślę, że się spodoba. Podsyłajcie i gwiazdkujcie.
Z góry dziękuję ♥️

Do zobaczenia jutro

kocham cię ♥️♥️ Julia Kostera I Kacper Błoński ( ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz