10/

218 14 0
                                    

Pov. Julia
Gdy Kacper mnie tak potraktował zrozumiałam, że nie jest on normalnym człowiekiem.  Nic mu nie zrobiłam. To nie była moja wina! Gdy nawrzeszczał na mnie wróciłam do auta i ze łzami w oczach pojechaliśmy na zakupy. Kupiłam dwie długie czarne koszulki, spodenki, jedną sukienkę i bieliznę. Chociaż wolałabym już wrócić do domu.
Pojechaliśmy do domu X i miałam dość. Zostawiłam swoje rzeczy w przedpokoju i wyszłam. Na początku siedziałam w altance. Włączyłam sobie smutne piosenki i siedziałam wpatrując się w rzekę ( z tego co pamiętam płynie tam rzeka) i zdałam sobie sprawę, że moje życie płynie tak szybko jak ona. Gdy wszystko jest ok płynie powoli ale gdy coś zaczyna się dziać to jakby zaczął mocno i obficie deszcz padać wtedy rzeka traci kontrolę nad wodą. I w pewnym momencie pojawia się rozwidlenie dróg. Wtedy rzeka płynie sobie tak gdzie jej się podoba nie wiedząc co się kryje dalej i tak samo jest z nami gdy wszystko zaczyna się sypać widzimy dwie drogi. To od nas zależy, którą drogę wybierzemy. Nie możemy przewidzieć co się wydarzy bo przecież rzeka się nie cofnie. I pod koniec naszej przebytej drogi znajduje się tama. Rzeka już nie popłynie dalej. Skończyła swoją drogę. I tak jest też z nami. Gdy ktoś kto nad nami czuwa stwierdzi, że to koniec naszej drogi. I nie mamy jak temu zapobiec, bo prędzej czy później i tak to się wydarzy.
Myśląc o tym łzy same mi płynęły.
Wtedy nasunęła mi się jeszcze jedna myśl. Może ta woda to są nasze łzy? Może to są nasze przepłakane noce? Skoro jest tu tyle wody to ile osób musi teraz cierpieć? Ile osób teraz umiera z tęsknoty? Ile osób właśnie odbiera sobie życie przez kogoś innego? Jest to straszne, ale niestety prawdziwe.
Wstałam i poszłam się przejść.
Nie przepuszczałam,że to się tak skończy.

Widzę, że jest was coraz więcej.
Cieszę się bardzo z tego powodu i przypominam a zarazem proszę. Podsyłajcie znajomym i gwiazdkujcie 🌟
Dziękuje także za aktywność wielu osobom. Widzę, że książka się wam podoba a to mnie cieszy ♥️

kocham cię ♥️♥️ Julia Kostera I Kacper Błoński ( ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz