4/

255 14 0
                                    

Kacper podszedł do mnie i od razu wiedziałam, że on będzie mój.
K- Witaj piękna.
J- Miło mi cię poznać. Julia jestem.
K- Wiem. Piękne imię.
J- Dziękuje. Twoje też niczego sobie.
S- Dobra, już wystarczy gołąbeczki. Teraz musimy poważnie porozmawiać.
I poszliśmy do biura. Cały czas czułam wzrok bruneta na sobie. Czułam się trochę nie zręcznie ale starałam się skupić na tym co Stuu mówi.
Cała rozmowa przebiegła dość pomyślnie. Po opuszczeniu pomieszczenia postanowiłam zostać na parę dni. Ciężko było przekonać tatę bo nie miałam żadnych ciuchów ale się udało. Zgodził się. Wsiadłam do ubera z Lext, Marcinem i Kacprem. Stuart ogarną takiego ubera, że nie musieliśmy się cisnąć. Chłopaki usiedli przed nami. My z Lexy zaczęłyśmy gadać.
Wszystko było ok aż w końcu Lexy zadała pytanie na, które nie lubię odpowiadać.
L- Julie masz chłopaka.
I nagle chłopaki odwrócili się w naszą stronę. Poczułam się głupio. Niechcący popatrzyłam na Kacpra piękne oczy i zobaczyłam tam lekki strach.
J- Nie jestem singielką od kilku miesięcy.
Na te wspomnienia zrobiło mi się smutno.
K- Julia nie smuć się. Ten dupek nie był ciebie wart.
L- Uuuuu. Kacper did you fall in love?
Brunet chciał coś powiedzieć ale Marcin nie dał mu dojść do słowa.
M- Leży ty chyba głupia jesteś. Nasz Kacper? Nasz największy polski cruscher?
I się odwrócili. Marcin jeszcze powiedział ,, Podoba ci się i mnie nie kłam". Zrobił to w taki sposób aby to usłyszała.
L- Julia przepraszam, że się zapytałam. Byłam ciekawa.
J- Lexy nie przepraszaj. Rozumiem Spoko. To co jedziemy do naszego nowego domu?
M- Chyba, że dla ciebie jest on nowy, bo my tam mieszkamy.
J- Sorry, to nie wiedziałam.
M- Spoko.
I później jechaliśmy w miłej ciszy
                                                                

Podsyłajcie znajomym i gwiazdkujcie 🌟. Za niedługo będzie 500 gwiazdek. Bardzo bym chciała do końca Marca dobić może 100.000 wyświetleń. Pomożecie?
Jeszcze raz proszę podsyłajcie znajomym i gwiazdkujcie 🌟

kocham cię ♥️♥️ Julia Kostera I Kacper Błoński ( ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz