Początek

2.7K 48 0
                                    

Hej. Jestem Julka. Mam 17 lat. Mieszkam w domu x. Jest super tylko jedno mnie smuci. To to, że mój chłopak Kacper już tam nie mieszka. Niestety. Jest jak jest. Więcej czasu spędzam z nim niż w domu x. Cieszę się, że go mam.
( J- Julia),(L- Lexy),( S-Stu),( K-Kacper), (M-Marcin)
Gdy wróciłam do domu od Kacpra to usłyszałam głośne krzyki. Z daleka było słychać, że to Lexy i Marcina.
L- Marcinaa. Why ty jesteś taki.
M- Jaki? No powiedz to!! Chamski, szczery czy jaki?
Wtedy weszłam do domu a oni ucichli
J- Cześć. Dlaczego się kłócicie?
M- Julka to nie twoja sprawa!
Marcin wrzasnął na mnie a ja poszłam do pokoju. Wtedy zobaczyłam jak Lexy biegnie za mną.
Ona od dawna podkochuje się w Marcinie ale mu nie chce tego powiedzieć.
L- Dżulia help my please!
J- Lexy zawsze ci pomogę tylko powiedz mi oco chodzi.
Lexy usiadła koło mnie i mi opowiedziała co się działo gdy mnie nie było. Było mi jej ogromnie szkoda.
J- Lexy spokojnie będzie dobrze!!
L- Julia jak mam być spokojna!! On mnie nie nienawidzi!! Jestem dla niego niczym!!
J- Lexy nie mów tak jesteś super i żaden chłopak nie jest wart tego żebyś   się załamała.
Wtedy do pokoju wszedł Marcin, który jak się okazało słyszał całą rozmowę.
M- Julia zostaw nas samych.
Wtedy wzięłam swój telefon i wyszłam.
Rozmowa

M- Lexy przepraszam!
L- Marcin ja też przepraszam. Jesteś najfajniejszym chłopakiem w moim życiu.
M- Lexy kocham cię!!
L- Marcin ja cb też!!
Rozmowa Julki i Kacpra

J- Cześć kochanie
K- Cześć misiu
J- Co tam u ciebie słychać?
K- A nic wszystko w porządku.
( Słyszałam jakieś odgłosy w kuchni u Kacpra ale bałam się zapytać)
K- Julcia ja już kończę pa.
J- Pa

Było mi smutno, że Kacper nie mógł rozwadniać ale cóż. Stwierdziłam, że pójdę do pokoju. A tam zastałam Marcina i Lexy gdy się całowali.
Wtedy Lexy mnie zauważyła.
L- Julia dziękuję ♥️
M- To ja już pójdę kochanie.
L- Pa Marcin ♥️
M- Pa myszko
Gdy Marcin wyszedł ja porozmawiałam z Lexy gdy nagle dostałam wiadomość na Instagramie. Było to zdjęcie u Kacpra w domu jak całuje się z jakąś dziewczyną. Nagle serce mi się dosłownie rozpadło i zaczęłam płakać.
Lexy to zobaczyła i spytała się co się stało. Ja tylko pokazałam jej zdjęcie a ona mnie przytuliła. Płakałam jeszcze chwilę aż zasnęłam.
Rano dostałam wiadomość od Kacpra
Od Misiek ♥️
Cześć misiu.
Do Misiek ♥
Misiu?! Jak mogłeś!! Ja cię kochałam mówiłam, że jesteś najważniejszy a ty tak nagle mnie zdradzasz na boku z jakąś inną dziewczyną?! Nie chcę ciebie znać!!
Wtedy go zablokowałam. Nie chciałam z nim rozmawiać. W głębi serca cały czas go kochałam...

                   Informacja.            

Cześć to mój pierwszy rozdział. Myślę, że się spodoba. Zostawiajcie gwiazdki a będzie więcej.

kocham cię ♥️♥️ Julia Kostera I Kacper Błoński ( ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz