Nauczmy się żyć

442 19 1
                                    

To dzięki Karolowi.
K- Misiu co teraz będziemy robić?
J- Nie wiem. Może zjedzmy sushi i podglądamy jakiś film?
K- Dla ciebie wszystko.
Podał mi jedzenie i nalał wina. Zjadłam i napiłam się wina i zaspałam ma ramieniu Karola. Rano obudziłam się sama w łóżku. Nie wiedziałam czy to był sen czy nie ale nagle Karol wyszedł w samym ręczniku owiniętym dokoła pasa.
K- Misiu już wstałaś?
J- Tak zabrakło mi ciebie.
K- Poszedłem się umyć bo wczoraj zaspałaś na mnie.
J- Przepraszam.
K- Nie przepraszaj. A skoro już wstałaś to idź się umyć a ja załatwię sobie ciuchy.
J- Dla mnie możesz i tak chodzić cały dzień bo mama jest w pracy. A tak w ogóle to która jest godzina?
K- 12
J- Serio?
K- Tak. Skoro ci to nie przeszkadza to mogę tak chodzić do przyjazdu twojej mamy.
J- Dobrze ☺️ to ja idę się umyć a ty przygotuje śniadanie dobrze?
K- Jasne.
Poszłam się umyć by przemyśleć sobie parę spraw. Ta rozłąka wiele mnie kosztowała i uświadomiłam siebie, że go kocham i to tak bardzo ale to bardzo mocno. Tylko, że nie mogę mu tego powiedzieć bo nie wiem czy on też to czuje?
Pov. Karol
Gdy musiałam się rozstać z Julią bardzo to przeżyłem. Ale taraz znów Jestem z nią i znów mogę się budzić u jej boku. Ale nasza relacja się zmieniła. Już nie jest tak jak kiedyś. Wydaje mi się, że Julia może do mnie coś czuć ale nie mogę się jej teraz o to spytać to nie byłoby na miejscu. Najbardziej się boję, że to może zniszczyć naszą przyjaźń. Poszedłem zrobić śniadanko a Julia się myła.
Zdobyłem tosty i kawę. Po jakiejś godzinie Julia wyszła z łazienki.
K- Witam pachnąca księżniczkę.
J- A przedtem śmierdziałam?
K- Nie. Tu masz swoje tosty.
Trochę się spieszyłem.
J- Dziękuje Karol
I dała mi buziaka w policzek. Gdy zjedliśmy było około 14.
J- Kotku pójdziemy na zakupy?
K- Jasne.
J- Tylko, że ty nie masz ciuchów.
K- To ubiorę się w swoje stare.
J- Poczekaj tu chwilkę.
Julia pobiegła do pokoju i przyniosła mi bluzę. Była dosyć duża więc nie pytałem z kąd ją ma.
K- Dziękuje.
I gdy chciałem jej dać buziaka w policzek ona przekręciła się i pocałowałem ją w usta. Szybko oderwałem się od niej ale ona mnie przyciągnęła i pocałowała Bardzo namiętnie.
Informacja.
Moi drodzy Bardzo wam dziękuję za ponad 3 tysiące wyświetleń i 203 gwiazdki. Wiem, że to nie są może dla niektórych wielkie liczby ale dla mnie to wiele znaczy. Dziękuje, że komentujcie i, że podobają się wam moje rozdziały. Myślę, że jeszcze przez chwilę ta książka będzie się rozwijać. A tymczasem podsyłajcie znajomym, gwiazdkujcie 🌟 i komentujcie. To dla mnie wiele znaczy.
Do usłyszenia w czwartek.
BAYYYY ♥️

kocham cię ♥️♥️ Julia Kostera I Kacper Błoński ( ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz