Pov. Julia
Nie wiem co mi odbiło ale pocałowałam mojego najlepszego przyjaciela. Tego mi brakowało. Nie wiem co mam zrobić. Jestem trochę zestresowana.
J- Ja....a ja przeprasz...
K- Ciii Julia muszę ci coś powiedzieć.
J- Ja też...
K- Tylko obiecaj mi, że to co się zaraz wydarzy nie zmieni naszej relacji na gorszą?
J- Obiecuje
K- Bo zakochałem się w tobie. Ta rozłąka mi to tylko uświadomiła. Zawsze ci powtarzałem, że cię kocham i, że tylko ty jesteś tą jedyną osobą.
Tak to prawda zawsze mi to powtarzał ale ja tego nie brałam do siebie. Nie przepuszczałam, że to się tak potoczy. Musiałam mu powiedzieć co do niego czuje.
J- Karol ja też cię kocham. Najmocniej na świecie. Niestety popełniłam kilka błędów ale to mnie nauczyło, że nie warto dawać ludziom drugiej szansy. Więc pamiętaj masz ją tylko jedną.
K- Obiecuję, że tego nie zniszczę. Zbyt mocno się kocham.
I się pocałowaliśmy.
J- To co idziemy na zakupy do galerii?
K- Jasne. Moja ukochana dziewczyno.
Dawno ktoś tak do mnie mówił. Powoli zapominałam o Kacprze. Najwidoczniej to nie była dobra osoba dla mnie. Cieszę się, że jego zdrada wyszła na jaw.
Pov. Kacper
Minęło kilka dni a ja nadal nie mogę się pogodzić z utratą Julii. I pomyśleć, że to wsztko moja wina. Bo przecież to ja przestałem ją na chwilę kochać. I to ja całowałem się z własną siostrą. Nie mogę w to uwierzyć. Spakowałem się i wykupiłem wylot do Polski. Może mi się uda to jakoś pogodzić? Może Julia nadal jest w naszym mieszkaniu i może czeka na mnie? Gdy wsadziłem rękę do kieszeni poczułem jaką kartkę. Wyciągnąłem ją i zacząłem czytać.Kacper
Nie wieże, że to zrobiłeś. Nie umiem tego pojąć Dlaczego to zrobiłeś. Kocham cię najmocniej na świecie. Jesteś dla mnie wszystkim. Byłeś i będziesz. Ciężko mi będzie o tobie zapomnieć ale sam tego chcesz. Jeżeli znajdziesz ten liścik jeszcze tutaj to możesz sobie przemyśleć kilka spraw.
Twoja małżonka
Julia ♥️
Ps. Kocham cię ♥️
Gdy to przeczytałam ręce zaczęły mi się telepać. Ona mnie nadal kocha. Ale to było kilka dni temu. Może napisała to w nerwach i tak naprawdę mnie nie kocha?
Informacja...
Moi drodzy bardzo was przepraszam ale na razie muszę zakończyć moją przygodę z wottpadem. Niestety coś się kończy i coś się zaczyna. Ja Teraz muszę pomyśleć trochę o sobie. Muszę się nacieszyć tym co mam. Jestem szczęśliwa z pewną osobą i nie chcę tego zaniedbać. Myślę, że mnie rozumiecie. Od czasu do czasu postaram się coś wrzucić ale nie obiecuję. Wczoraj wieczorem pisałam z taką fajną osóbką. Wbijajcie do niej na Instagrama.Jest Mega miła i jej marzeniem jest, żeby Julia zobaczyła jej fanpage. Więc wchodźcie i zostawcie jej jakiś ślad po sobie. Na pewno będzie jej miło a ja się z wami żegnam. Myślę, że nie ostatni raz. Jak coś to do mnie na Instagrama też możecie wbijać.
juleczkajj
To BAYYY♥️Ps. Jak wrócę to myślę, że będzie was więcej.
CZYTASZ
kocham cię ♥️♥️ Julia Kostera I Kacper Błoński ( ZAKOŃCZONE)
Short StoryHej jestem Julka. To moja pierwsza książka i liczę, że się spodoba. Z góry przepraszam za błędy ♥️