Pov. Kacper
Gdy wbiegłem do szpitala słyszałam całą rozmowę policjanta i Julii. Jest mi jej mega szkoda. Ogólnie nie wiem jak teraz będziemy żyć!
K- Julia. Kochanie. Nie płacz
J- Kacper jestem nikim!
K- Julia to nie twoja wina.
J- Jak nie moja? Przecież to ja nie potrafię zająć się dzieckiem. I Jeszcze straciłam następne dziecko.
K- Julia to nie twoja wina. Pamiętaj o tym! Ja zawsze cię będę kochał i kocham. Nic tego nie zmieni. To nie jest twoja wina!
J- Dziękuje, że jesteś!
K- Julcia prześpij się.
J- Kacpi obiecaj, że mnie nie zostawisz.
K- Obiecuję.
I zaspała. Ja poszedłem do lekarza.
K- Dzień dobry
L- Dzień dobry
K- Jestem mężem Julii Błońskiej
L- Tak
K- Mam pytanie.
L- Słucham pana.
K- Czy Julia będzie mogła mieć dzieci?
L- Panie Kacprze to jest trudne. Jeżeli Julia będzie się dobrze odżywiać i nie popadnie w depresję i inne takie choroby to jestem pewien, że tak. Taraz najważniejsze jest to, żeby pani Julia nie była sama. Ona potrzebuje opieki 24/7
K- Jestem tego w pełni świadomy. Dobrze to do widzenia.
L- Do widzenia
Wyszedłem od lekarza! Nie ja muszę to wszystko przemyśleć! To jest Bardzo ciężkie. Straciłem dwoje dzieci i jeszcze mogę stracić Julie! Nie Kacpra nie możesz się poddać musisz ją wspierać!!
Pov. Julia
Gdy Kacper wyszedł ja od razu zaspałam. I śniło mi się, że widzę się z Jasiem i on mi mówi, że to nie jest moją winą. Że Jestem świetną matką. I że mnie bardzo kocha. On był cudownym synem! Ciężko będzie mi się z tym wszystkim pogodzić. Myślę, że Kacper mnie nie zostawi? A jeżeli nie będę mogła mieć dzieci? A on maży o dużej rodzinie.?
Pov. Oliwier
Przywiozłem Jasia do szpitala i od razu zgłosiłem się na policję. Wiedziałem, że to nie ma dalej sensu. Nie ma sensu całe życie się ukrywać. Będę siedział do końca w więzieniu. Nigdy więcej nie będę mógł mieć dziewczyny ani nic w tym stylu. Umrę w samotności. Myślę, że Milena nie jest w ciąży by jeżeli jest to ja nie będę z nią a to dziecko nie uznam za swoje. Nie umiem się jej w oczy popatrzyć. Nawet gdyby była w ciąży to nie będzie miała odwagi mi o tym powiedzieć. Znam ją długo i wiem jaka jest.
Pov. Milena
Dzisiaj się mega źle czułam. Moja przyjaciółka Nikola zaproponowała mi żebym zrobiła test ciążowy. Nie sądzie żeby był pozytywny ale nie zaszkodzi spróbować.
N- Milena kupiłam ci testy.
M- Dobra to ja idę go zrobić.
Chwilę później
M- Ku**a dwie kreski.
N- Ja*******e! No to zajebiście.
M- I co taraz?
N- Powiesz Oliwierowi?
M- Ty nie wiesz ale ja z nim zerwałam. Teraz bardzo tego żałuję! Ja go Kocham!
N- Dobra załatwię ci widzenie z nim!
M- Jesteś najlepsza
N- Wiem
Pov. Kacper
Gdy to wsztko sobie przemyślałem poszedłem do Julki.
K- Julia muszę ci coś powiedzieć.
J- Tak?
K- Musiałem to sobie przemyśleć i już wiem.
J-...
K- Kocham cię! Nigdy cię nie zostawię! Jesteś moją żoną! I to co się stało nie zmienia moich uczuć do ciebie! To mnie przekonuje do tego, że jeszcze bardziej cię kocham.
J- Jeż cię kocham! Wieże że damy radę!
K- Też w to wieże!
Informacja.
Moi drodzy. Następny rozdział będzie w piątek. Podsyłajcie znajomym i gwiazdkujcie 🌟 oraz komentujcie.Do usłyszenia w piątek
Bajjjjjjj ♥️♥️
CZYTASZ
kocham cię ♥️♥️ Julia Kostera I Kacper Błoński ( ZAKOŃCZONE)
Short StoryHej jestem Julka. To moja pierwsza książka i liczę, że się spodoba. Z góry przepraszam za błędy ♥️