Czyżby to był początek wszystkiego?♥️

588 17 0
                                    

Pov. Julia
Poszłam do sypialni bo Kacper pobiegł po pampersy. Cieszyłam się, że go mam. Nagle zadzwonił telefon. Był to nieznany numer więc trochę bałam się odegrać.
Rozmowa
J- Halo?
M- Julia? Jak dobrze cię słyszeć!
J- Przepraszam, a kto mówi?
M- Julcia nie pamiętasz mnie? To ja twoja mama.
J- Mamo....a.le jak....? Z kąd ty masz mój numer?
M- Nie ważne a ty jak się czujesz?
J- A jak mam się czuć?
Byłam mega zła. Czułam lekką obawę ale nie chciałam jej tego mówić.
M- Jak ci się życie układa? Masz chłopaka? Nie odzywałaś się 3 lata więc się martwię.
J- Mam narzeczonego i syna. A jak miałam z tobą rozmawiać? No wytłumacz mi to? Bo ja czegoś tu nie rozumiem! Całe życie ukrywałaś, że ojciec cię zdradził.
M- Jak to syna? Kto jest ojcem?
J- Taki super cudowny chłopak. Znasz go bardzo dobrze!
M- Jeżeli to Kacper to nie wytrzyma.
J- Cóż. Tak to Kacper. Zresztą Jutro mamy ślub i nie mam zamiaru się przejmować.
M- Mogę do was przyjechać? Zobaczyć wnuka i porozmawiać? Proszę to dla mnie bardzo ważne!
J- Poczekaj muszę porozmawiać z Kacprem i zadzwonię do ciebie. Ok?
M- Jasne córciu! Kocham cię. Czekam na telefon.
J- Mamo czekaj!! Rozmawiałaś z mamą Kacpra? Masz z nią jakiś kontakt!
M- Tak. U niej Wszystko ok.
J- Dobra bo Jaś się denerwuje a Kacper już przyszedł. To do usłyszenie
M- pa ♥️
Koniec rozmowy
Zobaczyłam, że Kacper przyszedł. Chciałam mu to powiedzieć ale nie wiem jak.
W tym samym czasie
Pov. Kacper
Poszedłem po pampersy i zadzwonił do mnie telefon. Numer był nieznany. Odebrałem od razu.
Rozmowa
M- Cześć synku.
K- Kto mówi?
M- Twoja mama.
K- Skąd masz mój numer?
M- Nie tym tonem do matki!
Nie znosiłem gdy ona tak do mnie mówiła. Nie wiem co ona sobie teraz myśli. Że od tak Wsztko będzie jak dawniej?
K- A jakim? No kurde całe życie mnie okłamywałaś.
M- A jak miałam ci to powiedzieć?
K- Normalnie.
M- Dobra, a jak ci się żyje. Masz dziewczynę?
K- Tak. A jutro już będzie moja żoną. I mam jeszcze syna.
M- Dlaczego mi tego nie powiedziałaś?
K- Jakoś tak wyszło.
Tak naprawdę to nie chciałem z nią rozmawiać.
M- A kto będzie twoją przyszłą żoną?
K- Julia.
M- Nie mówisz poważnie!?
K- Co jak co ale z tego nie żartuje.
M- Mogę przyjechać na wasz ślub?
K- Muszę porozmawiać z Julią.
M- Duże kochanie to czekam na twój telefon.
K- Eluwina
Koniec rozmowy
Widziałem, że Julia z kimś rozmawiała. Nie chciałem jej w tym przeszkadzać.
Pov. Julia
Gdy Kacper wszedł do pokoju wiedziałam, że chce mi coś powiedzieć.
K- Kochanie możemy porozmawiać?
J- W prawdzie ja też muszę ci coś powiedzieć.
K- Dobrze. Bo jak poszedłem po Pampersy to zadzwoniła moja mama i pyta się czy może przyjechać na nasze wesele Jutro?
J- Misiu słuchaj do mnie też dzwoniła moja mama i chciała się o to samo zapytać.
K- To jest troszkę podejrzane. Ale dobra. To ja zadzwonię do swojej mamy a ty zadzwoń do swojej.
Zadzwoniłam i powiedziałam, że Kacper się zgodził. Ona powiedziała, że będzie ok 8 więc przyjedzie pod wieżowiec i zadzwoni domofonem.
                         Informacja.                           
Chciała bym bardzo podziękować za 250 odsłon. Cieszę się, że książka się podoba. To był taki rozdział bonusowy. Następny będzie w środę lub czwartek. Resztę informacji i następnym rozdziale.♥️
Gwiazdkujcje 🌟 i podsyłajcie znajomym.

kocham cię ♥️♥️ Julia Kostera I Kacper Błoński ( ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz