Uzun bir aradan sonra hepinize merhaba arkadaşlar!
Yılbaşı bölümü oldukça uzun,bu yüzden ikiye ayırmak zorunda kaldım.Umarım eğlenerek sıkılmadan okuyacağınız bir bölüm olur❤️
Keyifli okumalar dilerim♥️
-Yılbaşı bölümü,asıl olay akışından bağımsız olacaktır.
❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️💠
"Upuzun bir yolda yürümektir hayat. Bu uzun yolu beraber yürüdüklerimiz ya tanrının bir oyunu,ya da tanrının bir hediyesidir.Bu uzun yolu beraber yürüyebileceğiniz bir hediyeniz var mı?O özel insan sizin için orada mı?Eğer cevabınız evet ise,çok şanslısınız.Çünkü geçen yıllarda olduğu gibi bu Noele de yalnız girecek tonla insan dinliyor bu söylediklerimi. Onlardan biri değilseniz eğer,o hediyenize iyi bakın,ve sıcak çikolata eşliğinde şöminenin başında birbirinize sarılarak girin yeni yıla!
Noel babanın kırmızı çanları sizin için çalıyor!Acele edin ve ondan en güzel dileklerinizi dileyin.Bacadan güzel hediyeler bıraksın size!Yalnız aman diyeyim,bu hediye yanınızdaki hediyeden daha güzel olmasın.Alınır sonra!Yılbaşında küslük mü olurmuş canım?Yeni yıla saniyeler kala, birbirinize sarılarak girmeyi ihmal etmeyin.
Bu özel insan,tüm hayatınız boyunca sizinle olsun.Mutlu yıllar dilerim!"
💫💫💫💫💫💫💫💫
Telefonundaki radyoyu kapatan Mika, önündeki karlı yolda yürümeye devam etti.
Titrek nefesini verirken,sıkı sıkı sarıldı atkısına.
Bugün yılbaşı..
Ve sevdiğim insan da yanımda..
Nihayet Yuu ile tek kalacağımız bir gece...
Mika,gözlerini elinde duran kırmızı kutuya çevirdi.
Ona,ondan daha güzel bir hediye veremem..
Ancak ilişkimizi güçlendirecek ve ona kendini değerli hissettirecek bu hediyeyi verebilirim..
Elindeki kutuyu kabanının cebine koydu ve adımlarını eve doğru ilerletti.
Rusya kışın daha da soğuk oluyor..
Belki de Yuu-chan'a sadece onu sıcak tutacak bir kaban almalıydım..
Ya da kabanı boşver,onu kendi ellerimle ısıtabilirim.!
Mika,derin düşünceleriyle birlikte eve doğru yaklaştı.
Kapıdan içeri girerken,camın arkasından hızla geçen bir silüet gördü.
Sanırım Yuu-chan benim geldiğimi anladı..
Eminim ki ikimiz için çok güzel bir ortam hazırlamıştır..
Mika,üstünü başını düzeltirken kararsız bir şekilde kendine baktı.
Acaba takım elbise mi giyseydim?
Şimdi bir ton hazırlık yapmıştır bana güzel gözükmek için..
Çok mahcup olacağım..
Mika,elini kapının koluna attı.
Kapıyı açmadan önce,derin bir nefes aldı.
Sadece baş başa romantik bir yemek yiyeceğiz,ardından şöminenin başında sıcak çikolata içeceğiz,ve yeni yıla birbirimizi öperek gireceğiz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfiction-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...