"Yuu-chan,yemekten önce çok abur cubur yeme!"
Mika'nın mutfaktan ona seslenmesiyle bağırdı Yuu.
"Tamaam!!"
Elindeki son çikolata parçasını ağzına attı ve biten iki kalıp çikolatanın buruşmuş paketini masanın üzerine koydu.
Mika yemeği hazırlarken,Yuu da oturma odasında önündeki dergiyi karıştırıyordu.
"Daha sonra bakarım."
Yuu sıkılarak dergiyi bir kenara fırlattı ve uzandığı yerden kalkıp mutfağa doğru ilerledi.Yemeği karıştırmaya konsantre olmuş Mika'nın arkasına geçip kollarını onun beline sardı.
"Ah,Yuu-chan."
Yuu yüzünü Mika'nın yüzüne yanaştırıp sordu.
"Hm?Bu akşam menüde ne var?"
"Soya soslu erişte yapıyorum."
"Yaşasın!En sevdiğim yemek!"
"Yuu-chan,bütün yemekler için aynı şeyi söylüyorsun."
"Ah,öyle mi?O zaman bütün yemekler en sevdiğim yemek!"
Mika onun bu haline gülerken,Yuu onun adını mırıldandı.
"Mika.."
"Evet Yuu-chan?"
"Çok sıkılıyorum."
"Ve?"
"Benimle ilgilen."
Mika,bıkkın bir şekilde söylendi.
"Yemeğin hazır olmasını beklemelisin Yuu-chan.Bu arada da gidip televizyon izleyebilirsin.Gördüğün üzere bu yemek kendiliğinden olmuyor."
Yuu Mika'nın yanağına,ardından da boynuna ufak bir öpücük kondurdu.Bu hareketi karşısında Mika'nın yanakları kızardı.
"Yuu-chan,ne yapıyorsun?"
"Sen benimle ilgilenmiyorsun.Bu yüzden ben seninle ilgileniyorum."
Mika'nın saçlarına hafif bir öpücük kondurdu Yuu.
Mika'nın bu yaptığını tuhaf karşılamaması onu rahatlatıyordu.Ona böylesine yakın olabildiği için mutluydu."Şu an işim var."
"Ama ben sana engel olmuyorum ki.."
Yuu'nun mırıldanmasıyla Mika yemeğin altını kapatırken, Yuu Mika'yı kendine çevirdi.
"Seni öpebilir miyim?"
"Bunu gerçekten soruyor musun?"
Mika'nın cevabıyla gülümsedi Yuu.Onun dudaklarına uzandı ve ellerini Mika'nın ensesinde birleştirdi.
Mika'nın dudaklarını öpünce,Mika elini Yuu'nun yanağına koydu ve karşılık verdi ona.Eli ensesindeki saçlarıyla oynarken,öpüşünü derinleştirdi.
Yuu Mika'nın alt dudağını hafifçe ısırdı ve kendini geri çekti.
Nefes nefese kalan Mika'ya bakarken sinsice gülümsedi."İyi çocuk seni."
Mika'nın saçlarını karıştırınca,Mika somurtarak geri çekildi.
"Hey!Rolleri hangi ara değiştiğimizi merak ediyorum!"
"Bunu sorgulamak yerine yemeği hazırla,işin gücün öpüşmek."
Mika kocaman olmuş gözleriyle ona bakarken,hayretle bağırdı.
"Bunu başlatan sendin Yuu-chan!"
"Evet evet her neyse,çok acıktım ben!"
Mika göz devirdi ve önündeki yemeğe döndü.Yuu da masayı kurmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfiction-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...