🔹71🔹

1.7K 138 1.2K
                                    

"Hoş geldiniz.Size nasıl yardımcı olabilirim?"

Yuu,boş gözlerle resepsiyondaki kadına baktı.

"Ah..Mikaela Shindo adına tutulmuş bir oda vardı.Sanırım doğru yere geldim..Yine de bunu teyit edebilir misiniz?"

Kadın önündeki bilgisayara dönerken,Yuu gözlerini tavana dikti.

"Evet,doğru yerdesiniz.20. kata çıkın ve sağdan devam edin. 220 numaralı oda sizin için ayrılmış."

"Teşekkürler.."

Görevlinin uzattığı kartı tutan Yuu,sarsak adımlarla asansöre doğru ilerledi.

Asansöre girdi ve 20.kata basıp beklemeye başladı.

Şu an Mika ile tatil yapıyor olabilirlerdi.Mezuniyetlerini kutlayıp parti bile yapabilirlerdi.

Eğer bunca şey yaşanmış olmasaydı,çok güzel bir tatil olabilirdi.

Güzel bir gece geçirebilirlerdi.

Yuu bunca yolu,neden ondan bu gerçeği ısrarla sakladıklarını düşünerek geçirmişti.Düşünecek ve ağlayacak zamanı çoktu.Büyük hayal kırıklığına uğramıştı.

Sessizce ağlamıştı tüm yol boyunca.O sessizliğin ardında kopan kıyametleri,Yuu artık yansıtamıyordu.

Tüm bu yaşananlardan çok yorulmuştu.

O sadece Mika ile birlikte sessiz ve sakin bir hayat geçirmek istiyordu.Ufacık ve tek isteği buydu.Gerçek olmuyordu bir türlü.

Asansörün kapıları açılınca,Yuu oradan çıktı ve odaya doğru ilerlemeye başladı.

Her ne kadar Mika'yı aramak,onunla konuşmak ve ona içini dökmek istese de bunu yapamayacağını biliyordu.

Daha fazla düşünmek istemiyordu.Bu yüzden sadece yatacaktı.

Yuu kartı okuttu ve kapıyı açtı.

İçeri girdiği an,karşısındaki görüntüyle şok geçirdi.

Odanın tamamını kaplayan kırmızı güller ve çiçeklere, etrafa konulan ufak mumlar eşlik ediyordu.

Yuu'nun burnuna hoş tütsü kokuları gelirken,karşısında elinde büyük bir buket çiçekle ona bakan Mika'ya gözlerini çevirdi.

Loş olan kırmızı ışık Mika'nın keskin yüz hatlarına vururken,Yuu sessizce yutkundu.

Siyah bir geleneksel kıyafet giymişti ve bu kıyafet içerisinde oldukça göz alıcı görünüyordu.Uzun olan sarı saçlarının bir kısmını arkadan toplamış,sert yüz çehresinin açığa çıkmasına izin vermişti.

Yuu'nun ağlamaktan kızaran gözlerine,şimdi de kızarmış yanakları katılmıştı.

Bu kadar berbat bir durumdayken böylesine bir sürpriz,hiç de iyi olmamıştı.

Yuu bu büyülü ortamda kendini toparlamakta zorlandı, gözlerini Mika'dan güç bela ayırdı ve yere indirdi gözlerini.

Oradan ayrılmak için arkasını döndü ve kapıyı açtı.

"Bekle Yuu-chan!"

Mika aniden Yuu'nun bileğinden tutunca,Yuu ağlamamak için sıktı kendini.

"Nolur gitme!Burada benimle kalmanı istiyorum!"

Yuu ona bakamadı.

"Burada olduğumu söylemediğim için üzgünüm ama gözümün önünde olmanı istedim!En son evden uzaklaştığında hiç de iyi şeyler olmadı ve ben bunun tekrarının yaşanmasını istemiyorum!Seni yalnız bırakmak istemiyorum!"

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin