🔹90🔹

1K 85 453
                                    

Soğuk..

Vücudum bir ölünün vücudu kadar soğuk ve savunmasız..

Neredeyim ben.?

Buz gibi olan bir ameliyathanedeydi Yuu.Vücudu soğuktan kaskatı kesilmişti.Bilinci kısmen yerine geldi,ancak çevresini net olarak algılayamıyordu.Gözlerini açamıyordu.Sesini çıkaramıyordu.Yuu bir süre olanları anlamaya çalıştı.

Etrafımda tanıdık sesler var..

Makine sesleri her zaman en yakın olduğum seslerdi..

"Operasyon başlasın."

Operasyon?

Ah..Yine mi ameliyat ediliyorum.?

Halbuki bir deney faresi olmayacağıma dair kendime söz vermiştim..Mahiru'nun beni bir daha kullanmasına izin vermeyecektim..

Sonuç olarak yine bu masadayım..Yine üzerimde çalışmalar yapılıyor..

Peki hangi zamandayız.?

Beyni açıldı Yuu'nun.Kafatasının kesilmesi,yerinden çıkarılması ve beynine ulaşılması uzun zaman almamıştı. Bunların hepsini hissediyordu Yuu.Hissetmediği tek şey duyguydu.

Beynimle oynuyorlar..

Bu kaçıncı..?

Elini hareket ettirmeyi denedi Yuu.Ancak bunu yapamadı. Görünüşte o sadece uyuyordu.Anestezi altındayken hareket etmesi gerçekten zordu.

Saçlarımı yeniden mi kestiler?

Ah,saçlarımı gerçekten seviyordum..

Yuu'nun gözünden bir yaş düştü.Doktorlar Yuu'nun uyandığını anladı.Alışkın olduğu kaos ortamı yeniden başladı.Ancak Yuu hiçbirini duyamıyordu.O sadece üzerinde yapılanları hissediyordu.

Damarlarına akan ilaç onu kendinden geçirdi.Hissiyatını kaybetti.Bilinci yeniden kapanmaya başladı.

Yuu'nun gözlerinden yaşlar süzülürken bilinci tamamen kapandı ve son isteğini aklından geçirerek derin bir uykuya daldı.

Ölmek istiyorum..

🍃🍃🍃🍃🍃

"Hey,Mika."

"Mika!"

"Uyan sevgilim!"

"Senin için buradayım.Senin için bekliyorum."

"En kısa zamanda seni kurtaracağıma söz veriyorum!"

➖➖➖➖

"Yuu-chan?!"

Mika bir hışımla yerinden doğruldu.Korkuyla etrafına bakarken,gözleri Yuu'yu aradı.

"Nihayet uyandın mı?"

Mika onunla konuşan kişiye döndü.Arkası dönük olduğu için kim olduğunu anlayamıyordu.

"Sen kimsin?!Yuu-chan nerede?!"

Mika yataktan doğrulup hareket ettiği zaman,telaşla ellerine baktı.

"Bekle,hareket edebiliyor muyum?"

Mika anlamaz bir şekilde ellerine bakarken oldukça iyi hissettiğini fark etti.Bu tuhaf durumu anlamlandıramıyordu.

"A-anlamıyorum..Yuu-chan bunun etkisinin bir hafta sonra geçeceğini söylemişti..O zaman ben neden..?"

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin