•18•

2.2K 221 432
                                    

Gecenin ilerleyen saatlerinde,Mika televizyonun karşısında oturuyordu.

Elinde Yuu'nun küçükken ona doğum gününde aldığı oyuncak ayı vardı.Ona sarılmış,dizlerini kendine çekmiş bir şekilde boş gözlerle televizyona bakıyordu.

Neredeyse 2 gündür Yuu'yu düşünmekten uyuyamamıştı. Hala çaresiz bir şekilde Yuu'dan haber almayı bekliyordu.

Yine ağlamak istedi.Ancak o kadar uzun süre ağlamıştı ki,artık gözlerinde akacak yaş kalmamıştı.

O sırada kapı çalındı.Mika gözlerini kapıya çevirdi.

Ferid mi.?

Belki de Crowley'dir..

Mika sessiz bir şekilde yerinden kalktı ve kapıya doğru ilerledi.

Kapıyı açtığında,gözleri ağlamaktan kan çanağına dönmüş bir Yuu görmeyi beklemiyordu.

Mika,şok geçirmişcesine Yuu'ya baktı.

"Y-Yuu-chan.?"

Mika olanları idrak etmeye çalıştı.Günlerdir haber almayı beklediği Yuu şu an karşısında duruyordu.Şaşkınlıktan ağzı açılmış bir şekilde ona bakarken gerçek olup olmadığını çözmeye çalıştı.O gerçekten de Yuu'ydu.Mika bunu anladığı an heyecanla bağırdı.

"Yuu-chan.!"

Yuu Mika'yı görünce tekrar gözleri doldu.Mika Yuu'yu hemen içeri çekip ona kocaman sarıldı.Mika'nın onu sarmalamasıyla elini onun saçlarından geçirdi ve kafasını boynuna gömdü Yuu.Onun kokusunu içine çekti.Öyle ki, olan biten her şeyi bir anlığına unutmuş,sadece Mika'nın sarmaladığı kollarında bulduğu huzuru yaşıyordu.

Nasıl da özlemişti onu...

Yuu aniden dışarıdan gelen korna sesiyle Mika'dan hızla uzaklaştı.

Fujisaki oradaydı.Yuu'yu eve o bırakmıştı ve onları bu halde görmesi hiç iyi olmazdı.Arkasını döndü ve göz ucuyla siyah arabanın içindeki Fujisaki'ye baktı.Ciddi görünümünün altında yatan tehditi çok iyi biliyordu.

Yuu,ona dolu dolu olan gözleriyle sinirli bir şekilde baktı ve kapıyı sertçe çarpıp kapattı.

Gözleri ağrıyordu.Çok,çok fazla ağlamıştı.Kafasında binbir türlü düşünce dolaşıyordu.Kendini yatağa atmak ve duyduğu her şeyi unutmak istiyordu.Bu iki günü hafızasından silmek için her şeyini verirdi.Ve Mika hakkındaki gerçekleri hiç duymamış olmayı dilerdi.

"Nerelerdeydin sen Yuu-chan..?"

Gözlerini,ona endişeli gözlerle bakan Mika'ya dikti Yuu.

"Kaç gündür meraktan öldüm.!Polise bile gittik!Her yere baktım,her yerde aradım seni!Beni cidden çok korkuttun!"

Yuu gözlerini kaçırdı.

"Ben..."

Fujisaki denen herif beni kaçırdı ve taciz etti.Ardından senin bir katil olduğunu söyledi ve beni açık açık seninle tehdit etti.Üstelik her şey sen bu gerçeği benden sakladın diye oldu.Şimdi mutlu musun?

Mika'nın ona olan endişeli bakışlarını gören Yuu bu düşüncesine kızdı.

Hayır Yuu...Olayların doğruluğundan henüz emin değilsin.Fujisaki seninle yakınlaşmak için sana yalan söylüyor olabilir.Doğruluğundan emin olmadan kesin bir yargıya varamazsın..

Yuu göz ucuyla Mika'ya baktı.

Nasıl söyleyeceğim sana tüm bu yaşananları?

Elbette söyleyemem.Bunları ondan saklayacaksam Fujisaki'nin beni tutsak ettiğini de saklamak zorundayım.. Bunu ona açıklamak zorunda kalırsam çok kötü olur.. Kendimi açıklayabileceğim hiçbir yön yok.

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin