•23•

2.2K 203 682
                                    

"Yuu-chan!Kahvaltı hazır!"

Mika,kendi hazırladığı lezzetli kruvasanları fırından çıkarıp masaya koydu.Üzerine önceden hazırlamış olduğu sosu döktü ve kruvasandan bir ısırık aldı.

"Mmhh!Yuu-chan bunu çok sevecek!"

Mika masaya son kez baktı ve ıslık çalarak Yuu'nun odasına çıktı.İçeri girip Yuu'nun yanına yaklaştı.

Hala uyuduğunu görünce kocaman gülümseme yayıldı suratına.Uyumasını fırsat bilip onu bir süre izledi.

Çok tatlı uyuyor!

Onu öpmek istiyorum.!

Mika onun bu tatlılığına daha fazla dayanamayıp yatağa oturdu ve eğilip Yuu'nun dudaklarını öptü.

Yuu,dudaklarında hissettiği nefis sosu yalamak için dilini çıkardı.Uykulu bir şekilde dilini Mika'nın dudaklarında gezdirip elini sarı saçlarından geçirdi ve onu kendine bastırdı.Büyük bir zevkle dudaklarını öpmeye başladı.

Yuu'nun dudakları arasında Mika gülümsedi.

Rüyasında beni bir çörek olarak mı görüyor acaba?

Bu düşünceyle kendini tutamayıp bir kahkaha patlattı Mika.
Mika'nın kahkahasını duyan Yuu kaşlarını çatıp yavaşça gözlerini açtı.

"..Ne oluyor ya.?"

Yuu kendi kendine mırıldanırken başının üstünde kahkaha atan Mika'yı gördü.Gözleri kocaman açıldı.

"M-Mika!Ne yapıyorsun?!"

"Ahahah!Günaydın Yuu-chan!"

Mika kahkahasını bastırmaya çalışarak Yuu'ya baktı.

"Beni uzun zamandır böyle şehvetli öpmemiştin,bu beni çok mutlu etti!"

Yuu ona tuhaf tuhaf bakarken esnedi ve yavaşça yerinden doğruldu.

"Kruvasan mı yaptın Mika?"

"Dudaklarımın tadından mı anladın Yuu-chan?"

"Kokusu geldi sadece!"

"Canın çektiyse biraz daha yemene izin verebilirim."

"Harika,ben de çok açtım zaten.Hadi gidelim."

Yuu yataktan kalkacakken Mika bir anda onu tutup kucağına çekti.

"H-hey--!!"

"Ben kendimi kastetmiştim Yuu-chan."

Mika utançla ona bakan Yuu'ya sinsice gülümsedi.

"Bence sen de kruvasandan ziyade beni yemeyi tercih edersin,değil mi?"

"H-hiç de bile.!"

Mika Yuu'yu kucağına iyice oturtarak ayağa kalktı.

"H-hey..!İndir beni Mika!!"

Yuu panikle kollarını Mika'nın boynuna sararken,Mika Yuu'nun kalçasından tuttu.

"Seni düşürmeyeceğim Yuu-chan.Rahat ol."

Mika Yuu'yu taşırken,Yuu masum masum ona bakıyordu. Mika'yı öpmeyi çok fazla istiyordu.

Mika,Yuu'nun ona nasıl baktığını fark etti.Neler düşündüğünü anlamış olacak ki Yuu'ya gülümsedi.
Onu duvara yaslayıp ellerini kalçasına götürdü.Sırtı soğuk duvarla buluşan Yuu,düşmemek için bacaklarını Mika'ya sıkıca sardı.Gözlerini yumdu ve Mika'nın onu öpmesini bekledi.

Mika dudaklarını Yuu'nun dudaklarına değdirdi.Ancak onu öpmeden bekledi.Mika'nın bir şey yapmamasıyla Yuu'nun kaşları çatıldı.Homurdanıp hareket etmesi için işaret vermeye çalıştı.

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin