"..Mika..?"
Tüm kanını donduran görüntüyle şoka girmiş olan Yuu,göğsünden bıçaklanmış bir şekilde yerde yatan Mika'ya baktı.
"..Mika!!!"
Korku içinde adını haykırarak ona koştu Yuu.
Mika'nın yanına çömelirken, göğsünün üzerine duran bıçağı hızla eline alıp kenara attı.
"M-mika..!.Mika.!!"
Yuu Mika'yı gözyaşları içinde sarsarken,Fujisaki'ye geçirdiği şokla bakarak bağırdı.
"Ne yaptın sen..?!!"
Yuu titreyen ellerini Mika'ya sararken,telefonun sesini duydu.
Zangır zangır titreyen elleri telefona giderken,yaşlı gözlerle ekrana baktı. Guren'in aradığını görünce hızla açtı.
"Yuu,Mika nerede?"
Yuu Mika'nın bembeyaz kesilmiş yüzüne bakarken,gözyaşları içinde bağırdı Guren'e.
"M-mika uyanmıyor Guren..!!O uyanmıyor!!"
"Yuu?!Neler oluyor?!"
Yuu vücudunun titremesini bastıramazken,telefonu elinden düşürdü.
"Yuu!!"
"..Acele edin!!Mika ölüyor.!!"
Yuu tir tir titreyen ellerini Mika'nın göğsüne götürürken,kazağını bastırdı yaralı yerine.
"M-mika..Mika.!"
Çaresiz bir şekilde kanamasını durdurmaya çalıştı Yuu.
Gözlerinden yaşlar boşalırken,az evvel yere attığı bıçağa uzandı bir el.
Yuu yaşlı gözlerle Fujisaki'ye bakarken,Fujisaki eldivenli eliyle bıçağı aldı ve şeffaf bir poşete koydu.
Görüş açısı bulanıklaşan Yuu, Fujisaki'nin kahkaha atmasıyla zorlanarak baktı ona.
"Ben kazandım Yuu!"
Yuu anlamaz gözlerle ona bakarken, Fujisaki delirmiş bir şekilde gülmeye başladı.
"Sen bir katilsin!"
Elindeki poşeti havaya kaldıran Fujisaki,sırıtarak baktı ona.
"Mika'nın katilisin!"
Yuu onun neyden bahsettiğini anladığı an,hızla ellerini çekti Mika'dan.
"Parmak izlerin tam da burada.Bunu polise verdiğim an,seni içeri atmaları kaçınılmaz olacak"
"..ha-hayır.."
Yuu gözlerini Mika'ya çevirince, donuk bakışlarla ona baktı.
"M..Mika yaşayacak..o kurtulacak.."
Yuu Mika'nın kireç gibi olmuş yüzünde gezdirdi elini.
Çaresiz bir şekilde,kendi kendine mırıldandı.
"..M-mika uyan.."
Mika'nın buz gibi olan yüzü karşısında,korkuyla geri çekti elini.
"Ha-hayır..!!Mika..!!Uyan Mika!!"
Yuu çıldırmış bir şekilde ağlarken, yumruklarını yere vurdu sinirle.
"Bu işten kolayca yırtabileceğini mi zannediyorsun?!"
Fujisaki'nin gülümsemesi solarken, Yuu gözyaşları içinde öfkeyle bağırdı ona.
"Hapse girmem umurumda bile değil!!Senin yediğin bütün haltları söyleyeceğim!!Herkese her şeyi anlatacağım..!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfic-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...