"Aklım almıyor Ferid!Nasıl yapabilir böyle bir şeyi?!"
Mika,olduğu yerde sinirle dönüp duruyordu.
"Onu o hale getiren şerefsizin Fujisaki olduğunu nasıl kanıtlayacağız?!!"
"Kamera kayıtlarını inceleyebiliriz.Sonra da Yuu ile konuşuruz."
Crowley'in sözleri üzerine Mika sinirle konuştu.
"Ona bıçakla saldırdım,cezanın karşılıksız kalmayacağı kesin."
"Odada kamera olduğuna emin misiniz?"
Ferid ikisine odayı gösterdi ve umutsuzca kafasını salladı.
"Odaların hiçbirinde kamera bulunmuyor.Fujisaki bunu bilerek hareket etmiş olmalı.Ayrıca Yuu'nun konuşacağını zannetmiyorum,ondan çok korkuyor.Kendinde olduğunu düşünmüyorum."
Ferid oturduğu koltukta geriye doğru yaslandı ve kollarını kavuşturdu.
"Fujisaki'nin Yuu'yu manipüle ettiği kanaatindeyim."
"Evet.Tehdit edilmesi bir yana,manipüle edildiği de açıkça ortada."
Ferid Crowley'i onaylarken,Mika Ferid'in sözleriyle huzursuz bir şekilde konuştu.
"Yuu-chan çok korkmuş görünüyordu.Ona dokunmama bile izin vermedi.."
"Hepsi o çocuğun suçu."
Mika umutsuzca ikisine baktı.Aklına gelen ayrıntıyla gözleri kocaman açıldı.
"Ona sarıldığım sırada benden özür diledi ve onu affetmemi istedi!Bunu öylesine söylemiş olamaz!"
"Bu önemli bir ayrıntı."
Crowley Ferid'i onayladı.
"Yuu'nun tüm bunları istemeyerek yaptığını biliyoruz zaten."
Sinirden yerinde duramayan Mika,kaşlarını çatarak Crowley'e baktı.
"Onun bu gezide ne işi var?Gelmemesi için her şeyi yaptığınızı söylemiştiniz.!"
"Yaptım!Hatta okul kuruluna bile soktum onu!Başına bir ton iş yığdım..Nasıl her şeyi bırakıp buraya gelebildi bilmiyorum..."
Crowley'in umutsuzca konuşması üzerine Mika sıkıntıyla bir nefes verdi.Yatağa oturup başını iki elinin arasına aldı.
"O kadar hayalini kurduğum gezi mahvoldu..."
Çaresizce söylenirken,Ferid ona üzgün bir şekilde baktı.
Mika'nın yanına oturdu ve elini omzuna koydu."Telafi etmek için elimizden geleni yapacağız Mika.."
"Sen merak etme.Yuu'yu o pisliğin eline bırakmayacağız!"
Crowley ve Ferid'in söylediğiyle Mika tebessüm etmeye çalışırken,Crowley ayağa kalktı ve onlara baktı.
"Akşam yemeği vakti geldi.Hadi gidelim,Yuu'yu orada görebiliriz."
Mika başını salladı ve ayağa kalktı.Üçü birlikte odadan çıktılar.
🍂🍂🍂🍂
Crowley,Ferid ve Mika otelin restorantına giden koridorda ilerlerlerken,karşıdan gelen Fujisaki ve Yuu ile karşılaştılar.
Mika Yuu'yu gördüğü an durdu.
Yuu karşısında Mika'yı görünce panik oldu.Aniden Fujisaki'nin arkasına geçti.Fujisaki Yuu'nun bu hareketiyle gülümserken,arkadan elini tuttu.
Mika şok olmuş bir şekilde ona baktı.
"Yuu-chan?"
Mika ona doğru bir adım attı ve elini uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfic-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...