Gecenin ilerleyen saatlerinde,herkes ameliyathanenin önünde bekliyordu.
Guren'in dizlerine başını koymuş olan Yuu,donuk bakışlarla karşıya bakıyordu.
Yeni yeni kendine gelebilmişti.Mika için güçlü durmak zorunda olduğunu, Guren ona defalarca kez hatırlatıyordu.
Guren Yuu'nun saçlarını okşarken, gözlerini ondan ayırıp ayakta duran Shinya'ya çevirdi.
Shinya Saito'ya dikmişti gözlerini.
En az Yuu kadar perişan bir halde, oğlunun iyi olmasını umut ediyordu içten içe.
Aniden ameliyathanenin kapısı açıldı.
Yuu kafasını hızla Guren'in dizlerinden kaldırırken,doktoru gören diğerleri ona doğru ilerledi.
Saito,endişe ve korku içerisinde sordu.
"Mika'nın durumu nasıl?"
Yuu nefesini tutmuş bir şekilde doktora baktı.
"Ameliyat sırasında,hastanın kalbi durdu"
Bu sözlerle Yuu'nun gözleri hızla dolarken,ayakta durmak için zorladı kendini.
"Hayata döndürmeyi başardık,ancak risk hala devam ediyor.Bu yüzden onu yoğun bakımda tutacağız"
Yuu,şok olmuş bir şekilde baktı doktora.
"..Y-yaşıyor mu yani.?"
"Evet,yaşıyor."
Yuu şaşkınlık ve mutluluk içerisinde diğerlerine bakarken,doktorun arkasından gelen hemşireler ve bir sedye göründü.
Yuu,Mika'nın bembeyaz kesilmiş ve hafif bir şekilde kapanmış göz kapaklarını görünce,heyecanla Guren'i kolundan salladı.
"Ya-yaşıyor Guren!!Mika yaşıyor!!"
Guren ona tebessüm ederek bakarken,Yuu gözyaşları içinde salladı kafasını.
"O yaşıyor!!"
Yuu aniden heyecanla Guren'e sarılırken,Guren şaşkınca kaşlarını kaldırdı.
Artık bu kadar yakın mıyız?
Bu düşünce Guren'i içten içe mutlu ederken,kollarını sardı Yuu'ya.
"Mikaela'nın içinde bulunduğu durum,bilinçsiz derin bir uykuyu beraberinde getiriyor.Onu sıkı bir gözetim altında tutacağız."
"Bilinçsiz derin bir uyku mu?"
Guren'in söylenmesiyle Yuu düşünürken,aklına gelen düşünceyle panikledi.
"K-koma mı?!"
Yuu'nun korkuyla ona bakması üzerine,doktor elindeki dosyayı incelerken kafasını salladı.
"Emin değiliz,henüz sebebini bilmiyoruz.Ancak çok fazla kan kaybı yaşadı.Beynine etki etmiş olması muhtemel."
"H-hayır.."
Yuu elini ağzına götürürken,Guren elini omzuna koydu.
Doktor,dosyasına yazdığı bir kaç notun ardından konuştu.
"Bu gibi durumlar nadir değildir.Ve Mikaela'nın travma,tümör,felç gibi geçirdiği bir durum tespit edilmedi.O yüzden büyük bir komalık durumu yok.Birkaç gün içerisinde netleşir her şey.Şuan hayati tehlikesini atlatması bizim için daha önemli"
Saito,durgun bir ifadeyle sordu.
"Onu görebilme şansımız var mı?"
Yuu bu sözlerle gözlerini hızla ona çevirirken,telaşla doktora baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfiction-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...