"Akari-chan?!!"
Mika şaşkınlıkla ona bakarken,Yuu arkasından sarışın çocuğu kendine çekti ve ikisi yere düştüler.Sarışın çocuk kafasını yere çarpmanın acısıyla mızmızlandı.
"Aghh.."
Yuu yerden kalktı ve bir hışımla çocuğun üstüne çıktı.
"Sen nasıl bir anda Mika'nın üstüne atlarsın?!!Seni öldürmemi mi istiyorsun?!!"
Yuu onun iki yakasından tutarken,Mika panikle Yuu'yu çekti üzerinden.
"B-bekle Yuu-chan!!O Akari!!Yıllar önce bizi bir kere ziyarete gelmişti hani,hatırlamıyor musun onu?!"
Yuu kaşlarını çattı.Hatırlar gibi olunca,gözlerini kocaman açıp Mika'yı omuzlarından sarstı.
"Ne?!Bu sana aşık olan çocuk değil mi?!!"
"Öyle bir şey olmadı hiç!!"
Yuu,sinirle yerinden doğrulup Mika'nın yanına gelen çocuğa baktı.
Akari..
Bu aptal çocuk bizi ziyaret ettiği zaman Mika'nın peşinden bir saniye bile ayrılmamıştı..!
Büyüyünce Mika'yla evleneceğine dair bir şeyler zırvalayıp duruyordu!
Yıllar sonra tekrardan karşılaşacağımızı hiç düşünmemiştim..
"Saito amca!Mika'nın burada olduğunu bana söylememiştin!"
Yuu göz devirdi.
Bir de haber mi verecekti..
Mika gözlerini ona kollarını sıkıca saran çocuktan çekti ve öfkeden deliye dönmüş olan Yuu'ya baktı.
Eyvah...
Çok sinirlendirdi onu galiba..
Saito Akari'ye yaklaşırken Akari hızla onun yanına gitti. Saito sarışın çocuğun saçlarını düzeltirken gülerek ona baktı.
"Hoş geldin Akari.Onlar da yeni geldiler zaten."
Saito Yuu'yu gösterdi.
"Yuu'yu hatırlıyorsun değil mi?"
"Hıhı,Mika'nın peşinde dolaşan kuyruk değil mi bu?Sen hala Mika'yı rahatsız mı ediyorsun?"
Yuu sinirle yumruk yaptığı elini sıkarken,bir şey dememek için zor tuttu kendini.
Sakin ol Yuu!
Sakin ol!
O sadece aptal bir velet..
Saito-san buradayken kötü bir izlenim yaratamazsın..
"Bu şekilde konuşmaman lazım,o senin büyüğün."
Saito'nun nazik sesine karşılık,Akari ona sinirle karşılık verdi.
"Aramızda sadece 3 yaş var!"
Yuu sinirle göz devirdi ve Mika'nın yanına gidip elini tuttu.
"Hadi Mika!"
Yuu Mika'yı hızla çekiştirirken,Mika arkasından sendeleyerek onu takip etti.
"Yavaşla Yuu-chan!"
Akari,Yuu ve Mika'yı sinirle izlerken onların ikisi çoktan gözden kaybolmuştu.
🍂🍂🍂🍂
"Yuu-chan!"
Yuu hızla Mika'yı banyoya çekti ve kapıyı kapatıp kilitledi. Sinirli bir şekilde bir süre soluklanırken,Mika onun bu halini şaşkınlıkla izliyordu.Aniden kendini tutamayıp gülmeye başlayınca Yuu hızla kafasını kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfiction-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...