•9•

2.9K 278 953
                                    

"Mikaa!Ben geldim!"

Yuu yavaşça kapıyı açıp içeri girdi.Salona doğru ilerlerken, ona seslenmeye devam etti.

"Miikaa?"

Yuu Mika'yı etrafta göremedi.Çantasını bir kenara bıraktı ve koltuğa oturdu.Uzanacağı sırada,masanın üzerinde bir kutu gördü.

"Bir kutu mu?"

Yuu merakla kutuyu eline aldı ve üzerine baktı.Gönderen kişinin adını okuduğu an,heyecanla bir çığlık attı ve Mika'nın odasına doğru koştu.

"Mika Mikaa!!"

Yuu heyecanla Mika'nın odasına daldı.

"Masanın üzerindeki kutuyu gördü--"

Yuu,Mika'nın duştan çıkmış halini görünce şok olmuş bir şekilde donakaldı.Altında bir şort,boynunda bir havlu vardı ve üst kısmı tamamen çıplaktı.

"M-Mika!!"

Yuu aniden çığlık attı.Ancak çığlık atmasının sebebi Mika'nın ne kadar seksi göründüğü değil,elinde tuttuğu çizgi romandı.

"S-sen onu nereden..!!"

Koşup Mika'nın elindeki çizgi romanı almaya çalıştı.Mika hızla kendini geri çekip dergiyi havaya kaldırdı.

"Bu da ne Yuu-chan?Erotik şeyler okumayı sevdiğini bilmiyordum.Üstelik yaoi bir manga bu."

Yuu Mika'nın elindeki çizgi romanı havada kapıp telaşla arkasına sakladı.

"D-düşündüğün gibi değil..!Onu bana Shinoa verdi!"

"Shinoa mı?"

"Evet!Bunun çekeceğimiz film hakkında fikir edinmeme yardımcı olabileceğini söyledi!"

"Yani sen buradaki sahneleri o şerefsizle mi oynayacaktın?"

Mika bu düşünceyle birlikte öfkelenmeye başlarken,Yuu panikle ellerini salladı.

"Hayır hayır!Sadece bu tür şeyler hakkında bilgi sahibi olmam gerektiğini söylemişti..!"

Mika ani bir sinirle Yuu'nun omuzlarından tuttu.Ancak onu ürküttüğünü fark edince ellerini hemen geri çekti.

Aptal mısın Mika?!

Sinirini Yuu'dan çıkarma!Onu korkutuyorsun!

Mika sıkıntıyla nefes verdi ve Yuu'dan uzaklaşıp kapıya yöneldi.Yuu,aklına gelen fikirle birlikte sinsice sırıttı ve Mika'nın peşinden gidip hızla elini tuttu.

Mika kafasını çevirip Yuu'ya baktı.Yuu kızarmış yanaklarıyla gülümsedi.

"Belki dergiye ihtiyacım yoktur.Belki de bilmem gerekenleri sen bana öğretebilirsin..."

Yuu Mika'yı kendine döndürüp ellerini yavaşça onun beline sardı.

"Yuu-chan..Şu an bunu yapmasak daha iyi olur."

"Neden?"

Mika gözlerini kaçırdı Yuu'dan.

"Ben...Sadece yorgunum..Ve pek havamda değilim.."

"Ben yorgunluğunu alacağım.."

Yuu Mika'nın dudaklarına uzandı ve onu öpmeye başladı.
Yuu'nun hafif öpüşü Mika'yı sakin kalmakta zorlarken,  Mika Yuu'yu aniden yatağına itip üstüne çıktı.

"Ah,bunu istemediğini sanıyordum.."

Yuu gülümseyerek Mika'ya baktı ve onu kendine bastırdı.

"Devam et Mika."

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin