Tüm güzelliklerin başlayıp,her şeyin bir anda bittiği nokta.
Mika,içinde bir şeylerin koptuğunu hissetti.Adeta kalbi durmuştu.Anlamsız gözlerle baktı ona.
Yine rüya mı görüyorum?
Hayır,bu rüya değildi.
Yuu her şeyi bitirmek istediğini söylemişti.
"Ş-şaka mı bu..?"
Şaka olduğunu söyle..
Söyle ve hiç açılmamış gibi kapatalım bu konuyu...
Yuu gözlerini kaçırdı.Ona cevap vermedi.Yuu'nun cevapsız kalmasıyla Mika'nın ağzı şaşkınlıkla aralandı.
"Değil mi..?"
Yuu Mika'nın yüzüne bakmamaya çalıştı.Bakarsa kendini daha fazla tutamayıp ağlayacaktı.Ve bu olursa Mika bir şeylerin ters gittiğini anlardı.
"S-sen..Nasıl...?"
Yüzünde ıslaklık hisseden Yuu,gözlerini Mika'ya çevirdi.
O,ağlıyordu.
"Sen bunu nasıl yaparsın?!!"
Sinirle bağırdı Mika.Yere sert bir yumruk atınca,Yuu korkudan olduğu yere sindi.
"Sana az önce neler söyledim ben?!O kadar şeye rağmen nasıl bunları söyleyebilirsin..?!!"
Yuu Mika'yı ilk defa bu kadar öfkeli görüyordu.Ve en kötüsü de,onu bu hale getiren kendisiydi.
"Ben..Yanlış bir şey mi yaptım..?"
Mika'nın sessizce mırıldanması üzerine,Yuu tedirginlikle Mika'ya bağırdı.
"Hayır!Hayır sen hiçbir şey yapmadın!"
Mika Yuu'yu omuzlarından bastırdı.Gözyaşları içinde bağırdı ona.
"Ben seni seviyordum!"
Ben de...
"Bana verebileceğin karşılık bu mu?!"
Her şeyi senin için yapıyorum..
"Hani beni çok seviyordun?!"
Seni çok seviyorum..
"Hani hiç bırakmayacaktın?!"
Ben seni bırakmadım...Seni asla bırakmayacağım...
Seni sonsuza dek koruyacağım..
Yuu,sesini çıkarmadan Mika'nın ona bağırmasına izin verdi.
Haklıydı.Dibine kadar haklıydı hem de.Ama Yuu'nun neden böyle yaptığını bilse yine böyle düşünür müydü?
Yuu,Mika'nın karşısında içi parçalanırcasına ağlamasına dayanamıyordu.
Yuu'nun yanağından birkaç damla yaş süzüldü.Ağlamamak için sıktı kendini.
Bir an,onu öpmek ve ona hala çok aşık söylemek istedi. Her şeyin sorumlusunun Fujisaki olduğunu,kendisini bunu yapmaya onun zorladığını..
Ama yapamadı.İşleri daha fazla çıkmaza sokamadı.
"Kalbim buna dayanamaz Yuu-chan..Sensiz yaşayamam ben..Lütfen..Beni sevdiğini söyle..Her şeyin bir şakadan ibaret olduğunu söyle.."
Mika'nın dolu dolu olan mavi gözlerinden yaşlar süzülürken, Yuu da kendini tutamayıp yanaklarından yaşlar süzülmesine izin verdi.
"Bu konuyu hiç açılmamış gibi kapatalım..Tekrar yemeğe dönelim ve ardından film izleyelim..Benim yatağımda uyuyalım..Saçlarını okşarım,güvenle kollarımı sararım..
Biz birlikte çok güzeliz Yuu-chan..Bunu bize yapma.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfiction-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...