Aylar sonra...
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
"Kahretsin..Bu aptallar yine nerede oyalanıyor?!"
Guren elindeki saati takmaya uğraşırken,sinirle Mika ve Yuu'ya sövüyordu.
"Hey,bu kadar gergin olma.."
Guren ona bakarken,Shinya elini omuzlarına koydu.
Sakin bir tavırla,kravatını düzeltti Guren'in.
"Bugün özel bir gün,değil mi?"
Guren elini Shinya'nın beline koyarken,yavaşça dudaklarına eğilip bir öpücük bıraktı.
"Evet.Nihayet evleniyoruz.."
Guren'in söyledikleriyle Shinya gülümserken,gözlerinin içine baktı.
"Yıllardır hayalini kurduğum evlilik şu an gerçek oluyor..Ben daha ne isteyebilirim ki.."
"Henüz gerçek olmuyor,eğer Mika ve Yuu bir an önce gelmezse bu evlilik hayal olarak kalmaya devam edecek"
Shinya gözlerini devirirken Guren'e bezgin bir şekilde baktı.
"Mika'dan sana özel ders vermesini isteyeceğim.Odunluğu bırakman için birebir."
"Ne alakası var Shinya?"
"İki romantik söz söylemeye gelmiyorsun Guren.Biraz Mika ve Yuu'nun yanında kal da bir şeyler girsin kafana!"
Guren Shinya'nın söylediği şeyi hayal edince,içine bir ürperti geldi.
"Onların önümde düzüşmesini izlemek istemiyorum Shinya, teşekkürler."
"Düzgün konuşsana Guren!!"
Guren omuz silkerken,Shinya derin bir nefes vererek uzaklaştı.
"Yuu'yu arayacağım,nerede kaldıklarını merak ediyorum."
Shinya telefonunu çıkarırken,Guren masaya yaslanıp onu izlemeye başladı.
Bugün evleniyorlardı.
Kır düğünü yapacakları yerdeki odada,Mika ve Yuu'nun yüzükleri getirmelerini bekliyorlardı.
Guren yüzükleri ikisine emanet etmişti,ancak onlar yüzükleri evde unutmuştu ve Guren'den bir ton azar işitmişlerdi.
Şimdi ise düğünün başlamasına bir saatten az kalmıştı. Buna rağmen ikisi de ortada yoktu.
Telefonun açılmasıyla,Shinya telefona dikkat kesildi.
"Hey,Yuu!"
Shinya Yuu'nun cevap vermesini beklerken,aniden gelen tuhaf seslerle kaşlarını çattı.
"U-ugh..E-evet Shinya..?"
"Düğünün başlamasına bir saatten az kaldı,yüzükleri aldınız mı?"
Telefonun diğer ucundan gelen panik ve tuhaf seslerle birlikte Shinya yüzünü buruşturdu.
"A-ah..E-evet evet,Evden çıktık bile..!"
"Neden nefes nefese konuşuyorsun?Bir sorun mu var?"
"H-h-hayır hayır!!M-merdivenlerden çıkıyoruz da..B-bir sorun yok..!"
Shinya aklına gelen düşüncelerle Guren'e bakarken,Guren ona kaşlarını çattı.
"Pekala..Ama çok gecikmeseniz iyi olur,çünkü birazdan—"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fiksi Penggemar-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...