🔹84🔹

1.2K 109 736
                                    

"Vay canına!Bugün gerçekten de formundasın Yuu!"

Yuu terden alnına yapışmış saçlarını geriye atarken, Mahiru'yu duymazdan geldi ve kendini yere attı.

Elindeki soğuk suyu açtı ve hararet basmışcasına içti.Daha önce bu kadar öfkeyle dövüştüğünü hatırlamıyordu.

Mahiru Yuu'nun başında dikildi ve gülümsedi.

"Tamam mı devam mı?"

"Devam."

Yuu ağzındaki suyu elinin tersiyle sildi ve derin bir nefes verip ayağa kalktı.Kılıcını tuttu ve Mahiru'ya karşı siper aldı.

"İşte geliyorum Yuu!"

Üç yılı aşkın bir süredir,Mahiru Yuu'yu bu şekilde eğitiyordu.Daha güçlü olması ve ne kadar canı yanarsa yansın duygusuz biri olması için uğraşıyordu.Bu Mika'nın Rusya'dan döndüğü tarihten itibaren bozulmuştu.Yuu Mika'ya karşı olan hayal kırıklığı ve aşka dair duygularını yoğun bir safhada yaşamıştı.Mahiru bunu bozacaktı.Ve Yuu'nun bir daha üzülmesine izin vermeyecekti.

Bu konuda Fujisaki ile bir noktada ayrılıyorlardı.Fujisaki de Mahiru da Yuu'nun üzülmemesi için çabalıyordu.Farklı olan kısım,Fujisaki dış etmenleri yok etmeye çalışırken,Mahiru Yuu'nun duygularını öldürerek bunu başarabileceğini düşünüyordu.Yuu ömrünün sonuna kadar bir robot gibi yaşayacaktı.Böylelikle üzülmemiş olacaktı.

Yuu Mahiru'nun onu çalıştırma isteğini tabii ki kabul etmişti.Böylelikle daha fazla güçlenecek ve hedefine daha çabuk ulaşacaktı.

Yuu,o hedef için üç yıldır uğraşıyordu.

"Yapabileceğinin en iyisi bu mu?!"

Kılıcını Mahiru'nun kılıcıyla buluşturdu Yuu.Onu itmek için uğraştı.Onun kılıcını elinden attığı an Mahiru'yu savunmasız bıraktı.Kolunu döndürüp Mahiru'nun arkasına geçti ve kılıcını boynuna doğrulttu.

"Ben kazandım."

Mahiru güldü.Bacağını bacağına doladı ve sert bir şekilde Yuu'yu yere düşürüp üstüne çıktı.

"Hayır,ben kazandım."

Yuu elindeki kılıcı Mahiru'ya saplayacakken,Mahiru parmağıyla itti ve kılıcı elinden aldı.

"İyi deneme tatlım.Bugün gerçekten de beni şaşırtıyorsun."

"Kahretsin.Sinir bozucusun."

"Anneciğin de seni çok seviyor Yuu!"

Yuu üstünde oturan Mahiru'ya sinirle bakarken,Mahiru gülümseyerek konuştu.

"Beni yine yenemedin."

"Seni bir gün yeneceğim."

"Öyle mi?"

"Evet,o gün geldiğinde bunu hatırla."

"Şimdiden bol şans!"

Yuu gözlerini devirirken,sinirle Mahiru'ya söylendi.

"Üstümden kalkacak mısın?Beni ezdin."

"Bu çok kaba!Ben oldukça formunda bir kadınım."

Yuu sinirle nefes verirken,Mahiru üzerinden kalktı ve elini uzattı ona.

"Hadi gel biraz serinlemek için limonata içelim!"

Yuu Mahiru'nun uzattığı eli tutmadı ve ayağa kalkıp masaya doğru ilerledi.

Hala serin olan limonatayı eline aldı ve koltuğa oturup iyice yayıldı.Siyah saçlarını eliyle karıştırdı ve geriye attı.

"Sana güzel bir haberim var Yuu!"

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin