"Kaptan pilotunuz Ferid Bathory konuşuyor!Lütfen kemerlerinizi sıkıca bağladığınızdan emin olunuz,birazdan uçuşa geçiyoruz!!"
Crowley,arkadan Ferid'in kafasına vurdu.
"Ne uçuşu Ferid?Uçak mı uçuruyorsun otobüs mü kullanıyorsun?Salakça davranmayı kes."
Ferid kötü bakışlar eşliğinde Crowley'e baktı.
"Çok kötüsün Crowley..Biraz eğlenmek istemiştim!"
"Ayrıca sen şoförsün pilot değil!"
Mika'nın arka koltuktan bağırmasıyla Ferid üzgün bir şekilde söylendi.
"Siz Crowley ile bir olup beni üzmeye mi çalışıyorsunuz?!"
"Şimdi hareket etmezsek sabaha orada olamayacağız Ferid. Söylenmeyi bırakıp yola koyulsan çok daha iyi olur."
Crowley'in sözüyle Ferid sıkıntıyla nefes verdi ve otobüsü sürmek için koltuğa oturdu.
"Neden otobüsü biz kullanıyoruz ki?Bir şoför tutmalıydık!"
"Ceza aldığımızı unuttun galiba.."
"Çok saçma.Ne olmuş yani okul kuruluna herkesten
izinsiz Fujisaki'yi soktuysak?Seçimleri mi bekleyecektik bir de?Üstelik o herif bunu kabul etmezdi bile!"Ferid kaşları çatık bir şekilde somurturken Crowley ona gülümsedi.
"Mika ve Yuu için gerekli olan buydu.Bu gezi biraz olsun aralarını düzeltir.Kötü bir şey yapmadık sonuçta,sadece onların ilişkilerini düzeltmelerine yardımcı oluyoruz."
Crowley'in söylediğiyle gülümsedi Ferid.
"Ayrıca iyi yönünden bakalım.."
Crowley kolunu Ferid'in omzuna attı ve gülerek ona baktı.
"Yine beraberiz!"
Ferid,Crowley'in ona yakın duran ve gülümseyen yüzüne baktı.İstemsizce kızardı ve gözlerini kaçırdı.
"Evet..Biz hep beraberdik zaten.."
Ferid'in kaçırmış olduğu gözlerine bakarken,Crowley'in yüzüne tatlı bir tebessüm yayıldı.
Umarım hep de öyle olur...
🍂🍂🍂🍂
Gece saat 12'ye gelirken,okul gezisine gitmek için gezi otobüsüne binmişlerdi.Hareket ettikleri sırada Mika yanında oturan Yuu'ya baktı.
"Rahat mısın Yuu-chan?"
"Evet.."
"Seninle birlikte bu geziye gideceğim için çok mutluyum!"
Yuu,Mika'nın gülen yüzüne baktı ve hafif bir tebessüm etti.
Mika dışarıya baktı büyük bir mutlulukla.Gecenin karanlığını aydınlatan sokak lambalarını ve gökyüzünde ışıl ışıl parlayan dolunayı yüzünde büyük bir tebessümle izledi.
"Gece yolculuklarını çok seviyorum.."
Yuu dışarıyı görmek için Mika'ya doğru eğildi ve kafasını pencereye doğru uzatıp dışarı baktı.
"Gece yolculuğu gerçekten güzel oluyor.."
Mika kafasını çevirip ona doğru eğilen Yuu'ya baktı.
Yüzünü aydınlatan ay ışığı altında onun sevimli yüzünü inceledi.Yeşil gözleri o kadar güzel parlıyordu ki,hayranlıkla bakmaktan kendini alamadı.
Yuu kafasını kaldırıp Mika'ya baktı.
Mika Yuu'yu kendine doğru çekti ve kucağına doğru hafifçe düşmesini sağladı.Gözleri dudaklarında oyalandı bir süre. Elini yüzüne götürdü ve başparmağıyla yanağını okşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfiction-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...