"Hey,biraz yardımcı olur musunuz?!!"
Yuu elindeki kıyafetlerin içinde boğulurken,içeride oyalanan arkadaşlarına seslendi.
"Hangi kıyafeti giyeceğim ben?!!"
"Ah,senin için bir elbise buldum Yuu-san!"
Yuu kaşlarını çatarak odaya heyecanla giren Shinoa'ya baktı.
"Elbise mi?"
"Ne düşünüyorsun,mükemmel değil mi?!!"
Shinoa'nın elinde tuttuğu kabarık elbiseye bakan Yuu, gözlerini devirerek önüne döndü.
"Hayır Shinoa,onu asla giymeyeceğim."
"Hadi ama!Mika-san seni bunun içinde görünce nutku tutulacak!!"
Yuu onu dinlemezken,Shinoa eliyle ağzını kapatıp muzip bir şekilde güldü.
"Ayrıca bu elbisenin iç çamaşırı çok seksi,tam Mika-san'ın ağzına layık!"
"S-saçmalamayı kesip bana yardım edecek misin?!!"
"Tabii!"
Shinoa onun yanına ilerlerken,Yuu kıpkırmızı kesilmiş bir şekilde sinirle önüne döndü.
Mika ile randevuya çıkacaklardı.
Bu çok önemliydi.Çünkü sevgili olduklarından beri randevuya çıkamamışlardı ve Yuu Mika'nın bu gece için özel planları olduğunu düşünüyordu.
Bunu konuştukları an aklına gelince,gülümsemesine engel olamadı.
💨💨💨💨💨
"Yuu-chan"
Yuu Mika'nın dizlerine uzanmış bir şekilde filmini izlerken,Mika'nın seslenmesiyle mırıldandı.
"Evet Mika?"
"Seni yemeğe çıkarmak istiyorum"
Yuu şaşkınlıkla açılan gözlerini ona çevirince, Mika'nın ona gülümsediğini gördü.
"Her şeyi konuşalım ve çözelim"
Mika'nın eli Yuu'nun saçlarında gezinirken,Yuu mayışmış bir ifadeyle ona baktı.
"Evet,bu iyi bir fikir"
"Seninle sevgili olduğumuzdan beri bir kere bile randevuya çıkamadık,değil mi?"
"Evet.."
Yuu Mika'dan gözlerini ayırmazken,Mika ona eğildi ve alnına bir öpücük kondurdu.
"Benimle randevuya çıkar mısın?"
Yuu ona mutlu bir şekilde gülümserken,elini yanağına koydu.
"Elbette.."
Mika onun dudaklarına öpücük kondurdu.
Kafasını kaldırırken,aklına gelen fikirle gülümsedi.
"Yeni sevgililer gibi davranmaya ne dersin?"
"Yeni sevgililer mi?"
"Evet!"
Yuu ona merakla bakarken,Mika aklındakini anlattı.
"Aynı yerde hazırlanıp beraber çıkmak yerine,ayrı yerlerde hazırlanalım ve akşam yemeği için seni almaya geleyim.Nasıl fikir?"
Mika'nın söyledikleriyle heyecanlanan Yuu,sevinçle kafasını dizlerinden kaldırdı.
"Evet!İlk defa buluşuyormuşcasına o heyecanı yaşayalım!O hisleri yeniymiş gibi hissetmek istiyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfiction-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...