•49•

2.2K 164 1.3K
                                    

Soğuk..

Burası gerçekten soğuk..

"Yuu-chan."

Derin düşünceler içerisinde olan Yuu,kafasını yasladığı arabanın camından kaldırıp Mika'ya baktı.

"Ne düşünüyorsun?"

"Hiç..."

Neden dün olanları düşünüp duruyorum?

Buna engel olamıyorum..

Yuu kafasını tekrar cama yasladı.

"Bana hiç gibi gelmedi."

Mika Yuu'ya baktı.

"Yol oldukça uzun,değil mi?"

"Evet.."

Şu an büyükçe bir serviste,kamp yapacakları yere doğru seyahat ediyorlardı.

Saito servisi kullanırken,Guren ve Shinya da ona eşlik ediyordu.

Mika endişeyle Yuu'ya baktı.

Dünden beridir morali bozuk..Aklından neler geçtiğini merak ediyorum..

Mika kafasını Yuu'nun omzuna yaslarken,Yuu gözlerini dışarı çevirdi.Dün yaşananlar zihninde tekrar canlanırken, yeniden derin düşüncelere daldı.

🌫️🌫️🌫️🌫️🌫️

Shinya orayı sessizce terk ettikten sonra,masada ölüm sessizliği oluşmuştu.Yuu onun arkasından bakmayı kesti ve diğerlerine döndü.

"Yanlış bir şey mi söyledim?"

Guren Yuu'ya bakmamaya özen gösterirken,Saito Yuu'ya açıkladı.

"Baban ve ben yakın arkadaştık Yuu."

Yuu'nun gözleri Saito'ya çevrildi.

"O,seni bana emanet etmişti.Seni sürekli görmeye gelirdim.Ve bu fotoğraf,o anların birinde çekildi."

Yuu sessizce yutkundu.Farkında olmadan gözleri dolmaya başladı.

"Seni yanıma almak için bazı nedenlerden ötürü beklemek zorunda kaldım.Bunun için bana kızma,olur mu?"

Yuu,Saito'nun pişmanlıkla dolu olan bakışlarını görünce gözlerini kaçırdı.

"Size kızmak benim haddime değil,Efendim."

Yuu'nun ona Efendim diye hitap etmesi,Saito'nun gözünden kaçmamıştı.Yuu ona nadiren Efendim diye hitap ederdi.Ve o anlar,bu konuların açıldığı zamanlar olurdu.

"Kendinizi bunun için suçlamayın."

Yuu sinirle mırıldandı.

"Suçlanması gereken bir kişi varsa,babam olacak o adamı suçlarım."

"O adam dediğin senin baban Yuu.."

"Benim babam yok.Hiçbir zaman onu babam olarak kabullenmedim."

Yuu'nun gözlerinin dolduğunu gören Mika,elini Yuu'nun omzuna koydu.

"Yuu-chan.."

"Her insanın kendince sebepleri vardır.Belki de olması gereken buydu."

Saito Guren'e göz ucuyla bakarken Yuu dolu dolu olan gözlerini Saito'dan saklamaya çalıştı.Sinirine hakim olmaya çalışarak,yumruk yaptığı elini sıktı.

"Arkadaşınız olmasını anlıyorum.Ancak lütfen o adamı bana savunmayın Efendim."

"Ondan nefret etme Yuu—"

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin