Hepsi senin suçun..
Hepsi senin suçun..
Her şey senin yüzünden oldu..
O senin yüzünden bu halde..
Bir hafta boyunca Mika'nın aklından geçen düşünceler, yalnızca bunlardan ibaretti.
Hastane yatağında ona sırtını dönmüş bir şekilde uzanan Yuu'nun ellerine bir kez daha uzandı Mika.
Mika'nın buz gibi ellerini hisseden Yuu,ellerini kendine çekti.
"Benimle konuşmayacak mısın?"
Yuu ona cevap vermedi.
Yuu'nun kendini bıçaklamasının üzerinden bir hafta geçmişti.Bu bir haftalık süreçte ise Mika onun yanında kalmış ve odaya Fujisaki ile doktorlardan başka kimsenin girmesine izin vermemişti.Yuu ölmek için gereken tüm hazırlıkları yapmıştı.İntihar edecekti ve Mika onu kurtaramayacaktı.Ancak onca hazırlık boşa gitmişti. Fujisaki'nin gelmesiyle Yuu hastaneye götürülmüş ve ölümden döndürülmüştü.
İlk güne göre daha iyiydi.Yarası artık ölümcül değildi.Ama Mika kendini suçlamadan edemiyordu.Yuu'nun gözlerinin önünde kendini bıçaklamış olmasına hala inanamıyordu.
Yuu günlerce gözünü açmamıştı.Açtığında ise söylediği ilk şey, 'Neden ölmeme izin vermediniz?' olmuştu.Ondan sonra da hiç kimseyle konuşmamıştı.
"Bana yardım mı etmek istiyorsun?O zaman beni öldür."
Yuu'nun bu söyledikleri Mika'nın aklından çıkmıyordu.O gece o kelimeleri söylememiş olsaydı,Yuu kendine zarar vermeyecekti.
Neden o tarz şeyler söyledim ona.?
Yeterince acı çekiyorken..
Mika elini Yuu'nun saçlarına götürdü ve gezdirdi.
Mika'nın ellerini saçlarında hisseden Yuu,eliyle ağzını kapattı ve ağlamamak için sıktı kendini.
Bana bu şekilde dokunman için illa kendime zarar mı vermem gerekiyordu.?
Dokunuşların eskisi kadar sıcak değil..Beni sevdiğin için değil,bana acıdığın için yanımda kalıyorsun..
Bununla başa çıkamıyorum..
Mika üzüntülü bir şekilde ona baktı.
"Konuş benimle."
"Sen vicdanını rahatlat diye mi?"
Yuu'nun söyledikleriyle şaşkınca kaşlarını kaldıran Mika, sessizce mırıldandı.
"Sesini duymak istiyorum sadece.."
Yuu tebessüm edemedi.Boş gözlerle karşısındaki duvara bakarken,Mika saçlarını okşamayı bıraktı.
"Sana sarılmamı ister misin?"
"Neden bana böyle davranıyorsun?"
Yuu ona dönmezken,üstündeki çarşafa daha da sarıldı ve boğuk bir ses tonuyla konuştu.
"Senin yüzünden kendime zarar verdim.Bu yüzden vicdan azabı çekiyorsun."
"Bu.."
"Guren bana ne demişti,biliyor musun?"
Yuu buruk bir tebessüm etti.Gözyaşları içinde Mika'ya döndü ve onun mavi gözlerine baktı.
"Ölüm arzusu her zaman içinde olan bir şeydi.Bu yüzden ölmek senin için bir sorun değildi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfiction-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...