•48•

2.2K 175 1.3K
                                    

"Yuu!!"

Yuu,duyduğu seslerle yerinde kıpırdandı.

"Derhal kapıyı açın!!!"

Sabahın köründe Mika,Yuu'nun olduğu odanın kapısını yumrukluyordu.

"..Ne oluyor ya..?"

Yuu yavaşça gözlerini açtı.Karşısında,onu gülerek izleyen Fujisaki'yi görünce gözlerini kırpıştırdı.

"Günaydın sevgilim."

Yuu kaşlarını çatarak ona baktı.

"Fujisaki..?"

Uyku sersemi bir şekilde esnerken aklına gelen soruyla ona baktı.

"Senin ne işin var burada?"

"Dün geceyi hatırlamıyor musun?"

Yuu kaşları çatık bir şekilde ona bakarken,dün gece yaşananlar aklına gelmeye başladı.Fujisaki'yle uyuduğu aklına yeni dank ederken gözleri kocaman açıldı.

"S-sen ne y—H-h-hey.!!"

Fujisaki aniden Yuu'yu kucağına çekti ve kollarını onun karnında birleştirdi.Yuu'nun gözleri üzerindeki gömleğe takılırken telaşla bağırdı.

"B-benim niye altımda hiçbir şey yok?!!"

"Dün gece rahatça uyuyabilmen için üstünü değiştirdim ve gömlek yeterince büyük olduğu için şorta gerek duymadım."

Yuu utanç ve sinir içerisinde kafasını kaldırıp Fujisaki'ye baktı.Tam ağzını açacakken,kapının aniden şiddetle açılıp duvara çarpmasıyla yerinden sıçradı.

"Fujisaki şimdi seni s—"

Mika sinirle içeri daldığında,Yuu'yu Fujisaki'nin kucağında yarı çıplak bir şekilde görmeyi beklemiyordu.

"E-eyvah!!Mika!!Göründüğü gibi değil!!"

"Tam da göründüğü gibi,kudur."

Fujisaki sinsice Mika'ya gülerken,Mika sinirle onlara doğru yürüdü.

"Siz burada ne halt ediyorsunuz?!"

Hızla Yuu'yu Fujisaki'nin kucağından kaldırdı ve kendine çekti Mika.Kollarını Yuu'ya sararken,Yuu masum masum Mika'ya baktı kollarının arasından.

"Ben suçsuzum Mika..."

"Seninle sonra görüşeceğiz."

Fujisaki gülerek Mika'ya baktı.

"Niye bu kadar sinirlisin Mika-chan?Sabah ters tarafından mı kalktın?"

"Ben seni var ya—"

Sinirle Fujisaki'nin kolundan tutacağı sırada,Fujisaki zıplayarak yataktan kalktı.

"Hadi yakala beni!"

"Çocuk musun sen Fujisaki?!"

Fujisaki ona sırıtarak baktı ve kapının oraya yürüdü.Odadan çıkmadan önce,elinde tuttuğu polaroid fotoğrafı havaya kaldırdı.

"Bak bende ne vaarr!!"

Mika,Yuu'nun uyurken çekilmiş olduğu fotoğrafı görünce gözleri kocaman açıldı.

"Bunu Yuu uyurken çektim,kesinlikle albümümün baş köşesine koyacağım!"

"Seni şerefsiz..!!"

Fujisaki arkasına bakmadan kaçarken,Mika arkasından koştu onun.

"O fotoğrafı derhal bana ver!!"

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin