•14•

2.7K 238 613
                                    

Herkes şok olmuş bir şekilde Yuu'yu öpen Fujisaki'ye bakarken,Yuu hızla kendini geriye attı.Kocaman açılmış gözleriyle Fujisaki'ye baktı.

Mitsuba sinirle bağırdı.

"Hey,kes şunu!Filmde böyle bir sahne yok!"

Yuu elini geçirdiği şokla dudaklarına götürdü.Fujisaki onu öpmüştü.

"S-s-sen.."

O anda Mika,Fujisaki'nin üzerine atladı.

"Eyvah,kıyamet kopacak şimdi!"

Kimizuki Yoichi'yi dürttü ve hızla Mika'nın yanına koştu.

Mika öfkeyle altında duran Fujisaki'ye baktı.

"Seni şerefsiz!Onu öpmeye nasıl cesaret edersin?!!"

Mika'dan yediği yumrukla yüzü yana savrulan Fujisaki, hiçbir şey yapmadan kendine vurmasına izin verdi.

"Mika-san kendinize gelin!!"

Shinoa panikle Mika'yı sakinleştirmeye çalışırken Mika onu duymadı bile.

"Seni öldüreceğim!!"

Mika yumruk atmayı bırakıp Fujisaki'nin boğazına yapıştı. Öfkeden deliye dönmüştü.Gözü hiçbir şey görmüyordu.

"Ben sana demedim mi Yuu'ya yaklaşmayacaksın diye?!! Yuu benim sevgilim,duydun mu?!"

"Yuu Mika'yı durdur!"

Mitsuba panikle Yuu'ya bağırırken Yuu hala olayın etkisindeydi.Kendine gelmeye çalıştı ve elinin tersiyle dudağını sildi.Yalpalayarak ayağa kalktı ve Mika'nın yanına gitti.Ürkek bir şekilde üniformasından tuttu.

"Mika sakinleş.."

"Çekil kenara Yuu!O seni öptü!"

Mika öfkeyle onun boğazını sıktı.Fujisaki'nin yüzü kaskatı kesilirken,nefes alamayacak duruma getirdi Mika onu.

Yuu Mika'yı sarıp kendine çekmeye çalıştı güçlükle.Mika Yuu'nun onu çekmesiyle arkaya doğru sendeledi.Yuu onu hızla tuttu ve aynı şeyi yapmaması için sıkıca sardı kollarını Mika'ya.

"Sakinleş..Mika..Yalvarırım..!"

Yuu tedirginlikle mırıldanırken Mika Yuu'dan kurtulmaya çalıştı.Mika'nın üstünden çekilmesiyle Fujisaki gülerek ayağa kalktı.

"Sana neler yapabileceğimi göstereceğimi söylemiştim değil mi?Bu daha hiçbir şeydi."

Fujisaki,Yuu'nun panikle tutmaya çalıştığı Mika'ya doğru bir adım atıp eğildi.

"Ama maalesef yaptıklarım oyundan ibaret değildi.Bu kulübe katılmamın sebebi de ilgimden değildi.Tamamen Yuu içindi.Yuu'yu öptüm,çünkü onu seviyorum."

Fujisaki'nin sırıtmasıyla Yuu sinirle ona bakarken,Mika öfkesini kontrol edemiyordu.

"Kes saçmalamayı!Ona yaklaşmana izin verir miyim sanıyorsun?!Bu bir daha asla olmayacak!!"

"Mika..!!"

Yuu Mika'yı tutmakta zorlanıyordu.Ayrıca,Fujisaki daha fazla konuşursa Mika gerçekten onu öldürebilirdi.

Fujisaki Mika'ya gülümsedi.

"Yuu'yu senin sevdiğinden daha çok seviyorum.Senin verdiğinden daha fazla değer veriyorum.Ve sana kötü bir haberim var.."

Mika öfke içinde ona baktı.

"Yuu'yu yakında senden alacağım ve sen sevdiğin bir insanı tekrardan kaybedeceksin."

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin