🍂🍂🍂
Mahiru ve Guren'in tanışmasının üzerinden iki hafta geçmişti.
Mahiru ilk defa dersleri dışında bir şey üzerine düşünüyordu.Sebepsizce,o geceyi düşünmeden edemiyordu.Adının Guren olduğunu söylemiş ve ortadan kaybolmuştu.Mahiru bir gün onunla tekrar karşılaşmayı çok istedi.
Yeni bir okul sabahı herkes bahçede toplanmıştı.Mahiru ve arkadaşları kendi köşesinde sohbet ederlerken,Mahiru'nun aklını kurcalayan birçok şey vardı.Çocukların üzerindeki yan etki,belki de içten içe onları öldüren bir zehir git gide çoğalıyordu ve Urd ile Mahiru'nun elinden hiçbir şey gelmiyordu.Bir panzehir üretmeye çalışmışlar,ancak başarısız olmuşlardı.Mahiru ne kadar denerse denesin gerekli olan ilacı üretmeyi başaramıyordu.
"Vay canına,şurada oluşan kalabalığa bakın!"
Krul'un sözleriyle düşüncelerinden sıyrılan Mahiru bahçede oluşan kalabalığa odaklanırken,Krul Mahiru'yu dürttü ve ona baktı.
"Sence neden toplandılar?"
"Belki sınav sonuçları asılmıştır..Veya onun gibi bir şey."
"Hayır,sebebi o değil."
"Okula yeni birileri gelmiş,hem de üç kişiler."
Arkadaşının söylediğiyle kaşlarını kaldırdı Mahiru.
"Yeni öğrencilerin gelişini neden bu kadar büyütüyorlar? Burası çok fazla yeni kayıt alan bir okul.Bu çok saçma."
Urd onlara baktı ve sordu.
"Belki de olağanüstü zekilerdir?"
Başka bir arkadaşı ona baktı.
"Ya da olağanüstü yakışıklılardır?"
"Bu daha kötü."
Mahiru omuz silkip önüne dönerken,Urd'un yanına oturmasıyla derin bir nefes verdi.
"Hala ilaçlar hakkında mı düşünüyorsun?"
"Nasıl bu kadar beceriksiz olduğumu düşünüyorum."
"Beceriksiz değilsin,elimizden geleni yapıyoruz."
Mahiru uzaklara bakarken,Urd elini saçlarından geçirdi ve ona döndü.
"Dinle,belki de bunları bir insan üzerinde denemeliyizdir."
"İnsan deneyleri yasaklanalı çok oldu,bilmiyor musun?"
Mahiru kafasını salladı ve önüne döndü.
"Ayrıca Amerika'da değil,Japonya'da yaşıyoruz.O ihtimali unut."
Urd sıkıntıyla nefes verirken,Mahiru ellerini birleştirdi ve kafasını eğdi.
"Tek derdim ailemin iyi olması.."
"Bir yol bulacağımıza eminim.Bugün bir profesörle daha konuşmaya gideceğiz,bu seni rahatlatır mı?"
"İşe yararsa belki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfic-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...