"Ah!Burası gerçekten harika!"
Yuu heyecanlı bir şekilde önünde duran lunaparkı incelerken,keyifle arkasını döndü.
"Siz ne düşünüyorsunuz?!"
Mika ve Fujisaki endişeli bir ifadeyle etraflarına bakarlarken,yavaşça geri geri yürüdüler.
"B-bence daha sakin bir yer bulabiliriz.!Üstelik burası çocuklar için hiç uygun değil,değil mi Mika?"
"Evet evet!Eminim bir parkta oturmak çok daha eğlencelidir!"
Onların bu tepkisine,Yuu sinirle kaşlarını çattı.
"Kaç yaşına geldiniz Fujisaki!Çocuk musunuz sanki siz?!"
"Daha 13 yaşındayım ben!"
Arkalarından gelen Guren Fujisaki'yi ittirdi ve önüne geçti.
"Aynen,ben de daha doğmadım.Çekilin şuradan Fujisaki!"
Guren'in arkasından ilerleyen Shinya,gülerek kollarını Fujisaki ve Mika'nın omzuna attı.
"Eh,buraya kadar geldiysek tadını çıkarmadan dönmek olmaz sanırım.Değil mi çocuklar?"
Yuu onlara dil çıkarıp Guren'in peşinden ilerlerken,ikisi somurtarak Shinya'ya cevap verdiler.
"E-evet öyle.."
"Hadi gidelim o zaman!"
Mika ve Fujisaki bıkkınlıkla nefes verirken Shinya güldü ve diğerleriyle birlikte yürümeye başladılar.
🍂🍂🍂🍂🍂
"Buna bineceğiz dedim sana Mika!"
"Ben de sana binmeyeceğim dedim Yuu-chan!"
"Bineceğiz!!"
"Binmeyeceğiz!!"
"Mika!!"
"Bırak beni!Fujisaki imdatt!!"
Büyük bir hızlı trenin önünde duran Guren ve diğerleri, bıkkınlıkla Yuu'nun Mika'yı çekiştirmesini izliyorlardı.
"Hadi Mika!!"
"Bırak beni Yuu-chan!"
"Boşuna mı geldik buraya?!!Gelmeden önce o kadar hava atıyordunuz bana!Şimdi mi korkacağınız tuttu?!"
"Umrumda değil!Benim planlarım arasında bu korkunç şeyler yoktu!"
Mika direğe sarılmış bir şekilde Yuu'dan kurtulmaya çalışırken,Yuu sinirle çekiştirdi onu.
"Ayrılırım senden görürsün o zaman gününü Mika!"
"Ameliyatlı birine biraz olsun saygı göstermelisin Yuu-chan!"
"Ameliyatının üzerinden iki ay geçti!"
"Acım hala taze benim!"
"Ne saçmalıyorsun sen ya?!"
Yuu sinirle onu bıraktı ve uzaklaştı.
"Gelme benimle Mika!Tamam!"
Yuu Fujisaki'ye doğru yürüdü.
"Ben de Fujisaki'yle giderim!"
Fujisaki şaşkınca ona bakarken,tereddütle gülümsedi ve birkaç adım geriledi.
"Bence bir atlı karıncaya binmek bu trene binmekten çok daha eğlenceli olur,sen ne dersin Yuu?"
Yuu durdu ve sinirle ona baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfiction-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...