•16•

2.3K 222 535
                                    

Tahmin edemediği bir zaman diliminde,Yuu'nun bilinci yavaş yavaş açılmaya ve kendine gelmeye başladı.

Kapkaranlık...

Kapı sesi duydu Yuu.

Neredeyim..?

Olanları hatırlamaya başladı.

Korkuyorum...

Yaklaşan adım sesleri tüylerini ürpertti.

Biri yardım etsin..!

Ona doğru uzanan eller göz bağını çözdü.Gözleri,odayı aydınlatan loş ışığa alışmaya çalıştı.

"Ağzındakini çıkaracağım.Lütfen çığlık atmaya çalışma, tamam mı?"

Ağzını bağladığı kumaş parçasını çıkarıp bir kenara atan Fujisaki,mutlu bir şekilde Yuu'ya baktı.

"Evet,evine hoş geldin Yuu."

Yuu Fujisaki'ye bakmayıp nerede olduğunu kavramaya çalıştı.Odayı aydınlatan loş ışık kırmızı rengindeydi. Etrafında,karşısında duran sandalyeden başka hiçbir şey yoktu.

"Odanın fazla sade olduğunun farkındayım.Eğer ki uslu uslu durursan seni asıl odana götürebilirim.Burası biraz sıkıcı gelebilir."

Fujisaki'yi duymazdan geldi Yuu.Hareket etmeye çalıştı, ancak bileklerine saplanan acıyla yüzünü buruşturdu ve durmak zorunda kaldı.

Kafasını kaldırıp bileklerini çevreleyen zincirlere baktı.
Zincirlerin keskin yüzeyi,Yuu'nun her debelenişinde canını yakıyordu.

"Ne kadar az çırpınırsan o kadar az canın acır."

Yuu'nun bileği sızlarken,onun bu lafına sessiz kalmayı tercih etti.

"Neden konuşmuyorsun Yuu?Dilin mi tutuldu?"

Fujisaki'nin sorusu karşısında,Yuu umursamaz bir şekilde ona bakmamaya gayret etti.

"Hadi ama,o kocaman zümrüt yeşili gözlerinden mahrum bırakma beni."

Fujisaki Yuu'ya birkaç adım yaklaşıp çenesinden tuttu ve kendine bakmasını sağladı.

"Bana bak."

Yuu hızla gözlerini çevirdi ve bakmamak için direndi.

"Bana bak dedim."

Fujisaki Yuu'nun çenesini sert bir şekilde sıktı.Yuu ona öfkeyle baktı.

"Canını yakmak istemiyorum Yuu.Lütfen beni buna mecbur bırakma."

Yuu konuşmamakta ısrarcıydı.Onu umursamamaya çalıştı.

"Dediklerimi yaparsan seninle çok iyi anlaşırız."

Yuu gözlerini öfkeyle ona dikerken,Fujisaki eliyle kavradığı yüze baktı.Yuu'nun pürüzsüz cildine yakından bakmak içinde bazı hislerin kabarmasına sebep oldu.Gözlerini dudaklarına indirdi.Onu öpme isteği uyandı içinde.Çenesini yavaşça kavradı ve dudaklarını yaklaştırdı.

Tam öpeceği sırada,Yuu'nun yüzüne tükürmesiyle gözlerini kapatıp geri çekildi.

Yuu yaptığından pişmanlık duymayarak yüzüne baktı öfkeyle.

Fujisaki bir kahkaha patlattı.

Komik olan ne?

Sinirle içinden sayıp sövdü Yuu.

"Bu kadar vahşi olma.Beni kendine daha çok çekiyorsun."

Aniden Yuu'nun belini kavradı ve kendine çekti onu. Ellerini kalçasına indirdi ve yavaşça gezdirdi.Yuu ondan kurtulmak için kendini geri çekmeye çalışırken,Fujisaki kulağına eğildi.

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin