•Son•

1.1K 49 64
                                    

Selam arkadaşlar.

Bu bölüm,önceden de belirttiğim üzere röportaj bölümü olacaktır.Sorduğunuz tüm soruları bu bölümde toplayıp yanıtladım.

En sonda ise ufak bir elvedayla kitabı sonlandırdım.

Hepinize keyifli okumalar dilerim.

☘️☘️☘️☘️☘️

-Karakterlere sorulan sorular-

⬇️

-Mika ve Yuu'ya.

"Balayı tatiliniz için dünya turu yapacağınızı söylemiştiniz.Bu tatil nasıl geçti ve nerelere gittiniz?"

Yuu:

•Tatilimiz iki ay sürdü ve bu iki ayda çeşitli yerlere gittik. İngiltere,Fransa ve İtalya gittiğimiz en güzel ülkelerdi!Ve en güzel ada kesinlikle Hawaii Adaları'ydı!Son derece mükemmel bir tatildi!

Mika:

•Tatilimizin en güzel yanı birbirimize çokça vakit ayırabilmemizdi.Sadece ikimiz vardık ve bizi rahatsız edebilecek kimse yoktu.Baş başa sakin ve eğlenceli bir tatil geçirdik.Hayatımda geçirdiğim en güzel iki aydı.Bunu asla unutmayacağım..

-Guren'e.

"Shinya'yı gerçekten sevdiğini söylüyordun ancak tüm vaktini Mahiru'yla geçiriyordun.Bunu Mahiru'yu kendine inandırmak için yaptığını söyledin.Ama onunla yatmanın mantıklı bir tarafını hala bulamadım.Bence sadece nefsine yenik düştün ve Mahiru'yu hala unutamıyorsun. Bu doğru mu?"

Shinya'yı seviyordum.Ancak bir dönem için kafamın karıştığını itiraf etmem gerekir.Evet Mahiru'yu kendime inandırmak zorundaydım,ama o an bunu bir bahane olarak kullanıp vicdanımı rahatlatmaya çalıştım.Sonunda her şeye rağmen Shinya'yı sevdiğimi fark ettim.Bunun için üzgünüm,çok aptalca davrandım.

-Shinya'ya.

"Guren ve Shinya barışmayacak mı?Shinya onu affetti mi?"

İhanet,asla affı olmayan bir seçimdir.Bunu Guren'e defalarca kez söylemiştim ve hala aynı fikirdeyim.

Guren'i affettim,ancak sadece Yuu ve Mika için.Çünkü herkes eskisi gibi mutlu bir aile olmamızı istiyordu.Hepsi bu.Arkadaştan öteye gitmeyeceğiz.

-Mahiru'ya.

"Mahiru'nun geçmişini okuduktan sonra ona karşı olan düşüncelerim değişti.Ancak anlamadığım bir yer var,neden Yuu'yu kendi haline bırakmak yerine onu yanında tutsak etti?Yuu tek başına daha güvende olmaz mıydı?"

Yuu'yu yanıma ben almasaydım Jin Yuu'yu bulacaktı ve o yanına alacaktı.Onun onu öldürmesindense yanıma alıp güçlenmesini sağlamak daha iyi bir seçimdi.

-Fujisaki'ye.

"Fujisaki Yuu'ya hala aşık mı?Ona olan duygularından hiç bahsedilmiyor."

Aşık olduğum şey Yuu ve Mika'nın mutluluğu.Onları böyle görmek beni çok mutlu ediyor.Söyleyebileceğim tek şey bu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin