"Daha fazla yaşamak istemiyorum!"
Hat kopmadan önce Yuu'nun duyduğu o korkunç cümle, kulaklarında çınlamaya devam etti.Yuu telefona sessizce bakarken neler olduğunu anlamaya çalıştı bir süre.
O da kimdi?
Yuu'nun vücudu aniden titremeye başladı.
Bunlar ne anlama geliyor?
Tam olarak neler oluyor..?
O kişi neden bu kadar yardıma muhtaçtı..?
Aklına gelen düşünceyle gözleri kocaman açıldı Yuu'nun.
Fujisaki ona da mı bana yaptığı gibi işkence ediyor.?
Ben..Onu kurtarabilir miydim.?
Yuu düşüncelerini dolduran soruların içerisinde boğulurken,telefonu açıp yavaşça tuşlara bastı.
Ben belki yapamam ama polis bir şeyler yapabilir.!
Polisi aramalıyım..!
Telefonu tuşladı ve kulağına götürdü Yuu.Sakin olmasına karşın,oldukça korkmuş bir vaziyetteydi şu an.
Ona yardım etmeliler..
Bir an önce polisi—
"Merhaba,burası 102 Polis İmdat Çağrı Merkezi. Size nasıl yardımcı olabiliriz?"
Aniden telefondan gelen sesle,Yuu yerinden sıçradı.
"M-merhaba..Ben bir ihbarda bulunacaktım.."
"Adınızı öğrenebilir miyim?"
"Yuichiro Ichinose.."
"Evet,buyurun Ichinose Bey."
Yuu elini boynuna götürdü.Eliyle boynunu kavrarken,sesli bir şekilde yutkundu.
"B-beni az önce biri aradı ve yardım istediğini söyledi..
Ancak bir şey öğrenemeden hat kesildi..Bununla ilgili bir şey yapabilir misiniz.?"Telefondan bir süre ses gelmeyince Yuu rahatsızlıkla yerinde kıpırdandı.
"Eğer biliyorsanız adını,adresini veya o kişiyle ilgili işimize yarayacak herhangi bir bilgi verebilir misiniz?"
Yuu telaşla konuştu.
"Hakkında bilgi sahibi değilim ancak polisi arayacakken bu numaraya yönlendirildiğini söyledi!Bir adres verebilirim ama orada olduğundan emin değilim,yine de oraya bakmalısınız!"
"Bu numaranın sahibi siz misiniz?"
"H-hayır..Bu numaranın sahibi—"
"Yuu?"
Fujisaki'nin geldiğini bile fark edemeyen Yuu,aniden korku dolu gözlerle arkasına döndü.
"Hey,sen ne yapıyorsun?"
Fujisaki'nin sorusuyla,Yuu korkuyla birkaç adım geriledi.
Cevap veremeden sessizce ona baktı.Yuu'nun elindeki telefonunu gören Fujisaki,telefonunu bir hışımla aldı.
"H-hey!"
Fujisaki telefonuna baktı ve aramayı hızla kapattı.
"Ben sana telefonumu emanet ediyorum ve sen polisi mi arıyorsun?Neyi ihbar edecektin Yuu?"
Yuu olduğu yerde hareket edemezken,Fujisaki sinirle bağırdı ona.
"Bana cevap ver Yuu!!"
Yuu korkuyla gerilerken,gözleri dolmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
أدب الهواة-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...