Öğlen vakitlerinde Yuu,yavaşça gözlerini açtı.
Burası Mika'yla kaldıkları oda değildi.Yataktan yavaşça doğrulup sırtını yatak başlığına yasladı.
Eliyle saçlarını karıştırdı.Zihni bulanıklaşmış gibi hissediyordu.Aniden gözleri vücuduna takıldı.Üstünde kıyafet yoktu ve bu Yuu'nun ürkmesine sebep oldu.
Neden üzerimde hiçbir şey yok.?!
Yuu,başının ağrımasını umursamayarak neler olduğunu hatırlamaya çalıştı.
➰➰➰➰
"Yuu-chan!"
Mika'nın arkasından seslenmesine aldırmadan koşmaya devam etti Yuu.
"Az önce neler oldu öyle?"
"Oradaki sadece Mika'ydı!"
"Ama ben neden o şekilde bir tepki verdim?!"
"Bu ben değilim.."
"Bana dokunan kişi de Mika değildi.."
"Neler oluyor bana?!!!"
Otelin boylu boyunca uzanan koridorunda koşan Yuu bir anda durdu.Aniden gelen kalp çarpıntısıyla bayılacak gibi olduğunu hissetti.
Olduğu yerde eliyle duvardan destek alarak yavaşça yere çöktü.Nefesini kontrol altına almaya çalışırken,arkadan gelen bir ses duydu.
"Yuu."
Siyah saçları terden yüzüne yapışırken gözünün önüne gelen saçlarını geriye attı.Ona doğru yaklaşan adımları hissetti.Kafasını kaldırmaya gücü kalmamıştı.
Yanına gelen kişi Fujisaki'ydi.Yavaşça Yuu'nun yanına çömeldi.Eliyle çenesini kavradı ve kafasını kaldırmasını sağladı.Baygın duran yeşili gözlerini,kırmızı gözlerine sabitledi.
"Panik atak mı geçiriyorsun?"
Alnını öptü sonra.
"Kriz mi yoksa?"
Dudaklarını kendine yaklaştırdı.Yuu'nun gözleri kapanırken,Fujisaki'nin onu öptüğünü hissedebiliyordu.
Fujisaki dudaklarını öpüp geri çekildi."Karşı bile koyamıyor musun?"
Kısılmış gözlerine baktı ve gülümsedi.
"Keşke hep böyle olsan.."
Yuu ellerini iki yana koydu.Ağlaması durmak bilmezken, nefes almakta zorlandığını hissetti.
"Sana yardım etmemi ister misin?Elimde işine yarayacak bir ilaç var."
Yuu'nun kıpkırmızı olmuş gözlerine bakarken yavaşça onu kucağına aldı.
"Merak etme,sana yardım edeceğim."
➰➰➰➰
Endişeyle elinin altındaki yorganı sıktı Yuu.
Sonra ne oldu.?
Yanlış bir şey yapmadı değil mi.?
İşler nasıl bu hale geldi..?
Kapı aniden açılınca,Yuu gözlerini gelen kişiye çevirdi.
"Ah,uyanmışsın."
Fujisaki'den gözlerini çevirdi Yuu.Onu görmezden gelerek duvardaki saate baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Hayran Kurgu-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...