"Aptal serseri!Ne zannediyor o kendini?!Beni tutmasaydın gününü gösterecektim ona!"
Yuu derin bir iç çekti.Eve geleli 1 saatten fazla olmuştu,
fakat Mika'nın öfkesi bir türlü dinmek bilmiyordu.Oturduğu koltuğa iyice yayılarak sinirden yerinde duramayan Mika'ya baktı.
"Hadi ama Mika,biraz sakin ol.2 kere hayatımı kurtardı o çocuk.Kötü biri olduğunu düşünmüyorum."
Mika sinirle Yuu'ya döndü.
"Ne yani?Şimdi de onu mu savunmaya başladın bana?"
"Hayır amacım o değildi.."
"Sana sulandığını görmüyor musun Yuu?!"
Evet,Mika'nın ona Yuu diye hitap ettiği nadir zamanlardan biriydi ve Yuu Mika'nın ne kadar ciddi olduğunu görebiliyordu.
"Ama o bir erkek..--"
"Ve seni seven bir erkek!"
"Onun sadece yardımcı olmaya çalıştığını düşünüyorum..."
"Tanrı aşkına Yuu!"
Mika Yuu'nun önüne çöktü ve onun omuzlarından tuttu.
"Neden bu kadar saf olmak zorundasın?Sana hiç tuhaf gelmiyor mu?Bugün seni öpecekti o çocuk!"
"Evet,yaptığının tuhaf olduğunu kabul ediyorum.Ama bu gerçekten sevdiğini gösterir mi?"
Yuu'nun bu tutumu,tamamen Mika'dan kaynaklanıyordu. Onun tuhaf davranışlarına öylesine alışmıştı ki gerçekleri göremiyordu bile.
Mika ona hayretler içinde baktı.
"Sevdiğini belli etmesi için daha ne yapması lazım?!Seni öpecek olması normal değil!"
Bu sözlerle birlikte,Yuu bakışlarını yere indirdi.
"Peki bizim yaptığımız normal mi?"
Mika kaşlarını çatarken,Yuu ciddi bir şekilde ona baktı.
"Sevgili değiliz ama beni ilk sen öptün.Böyle bir durumdan sonra nasıl bunu normal karşılamamı beklemezsin?"
Mika,Yuu'nun bu sözleri karşısında sessizce yutkundu.
Böyle bir tepki vermesini beklemiyordu.Kendini aksi yönde savunabileceği bir şey yoktu."Yıllardır beraberiz Mika.Ve her şey yeterince tuhafken son zamanlarda yaşananlar öylesine kafamı karıştırıyor ki, bununla nasıl başa çıkacağımı bile bilmiyorum."
Yuu yavaşça Mika'nın ellerini tuttu.
"Ne yapmam gerektiğini söyle bana."
Mika ne diyeceğini bilemez bir şekilde ona bakarken,Yuu kafasını salladı.
"Hayır,aslında..Bana sadece ne istediğini söyle."
Yuu onun ellerini sıkıca kavradı ve bir cevap beklercesine gözlerine baktı.
"Böylece bazı şeyler netliğe kavuşabilir.."
Mika onun yeşil gözlerine bakarken,kalbinin hızla çarptığını hissetti.Bu çarpıntı çok güçlüydü ve Mika ilk defa bu kadar yoğun duygular yaşıyordu.
"Yuu-chan.."
Mika'nın kalbini kaplayan tek yoğun duygu aşk değildi.Aşk,onda korkuyu da beraberinde getirmişti.
Yuu'ya olan hislerini kabullenirse nelerle karşılaşacağını iyi biliyordu.En önemlisi de,yıllardır kalbinde taşıdığı bir başkasının acısının yanına yenisinin eklenmesini göze alması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfiction-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...