🔹79🔹

1.1K 105 753
                                    

Eve hızla giren Mika,bir hışımla kapıyı çarptı.

Mutfakta onu bekleyen Fujisaki,kapının çarpılma sesiyle Mika'nın geldiğini anladı ve panikle kapıya koştu.

"Mika!"

Mika öfkeyle içeri girip hızla yukarı çıkarken,Fujisaki şaşkınlıkla kaşlarını çattı ve peşinden koştu.

"Mika bekle!!"

Mika odaya girdi ve dolaba yöneldi.Gerekli olan birkaç eşya ve pasaportunu alırken siyah ceketini üstüne geçirdi ve Fujisaki'yi umursamayarak hızla odadan çıktı.

"Nereye böyle?!Neler oluyor?!!"

Mika evden çıkıp arabaya yöneldi.Arabaya girip hızla kapıyı kapatırken,Fujisaki onun yanına bindi ve telaşla Mika'ya baktı.

"Nolur ne olduğunu söyle!Nereye gidiyorsun Mika?!Ne oldu sana böyle?!"

Mika kıpkırmızı ve öfkeli olan gözlerini yola çevirirken, sinirle bağırdı.

"Rusya'ya gidiyorum!"

"Ne?!Hemen mi?!Ama Yuu ne olacak?!!O buna—"

"Biz ayrıldık!Her şey bitti!Artık nişanlı da değiliz ve evlilik de olmayacak!"

Fujisaki endişeyle Mika'ya baktı.

Böyle bir şey olacağını biliyordum..

Yuu'nun bu hallerine Mika daha fazla dayanamayacaktı..

Tıpkı bana olan şey gibi,onu kimse istemeyecek..Kimse öyle biriyle olmak istemez..

Mika bile böyle yapıyorsa her şey için çok geç olabilir..

Arabanın hızının aniden artmasıyla,Fujisaki olduğu yere sindi ve telaşla Mika'ya baktı.

"Biraz yavaşla!Bu yağmurda kaza mı yapmak istiyorsun?!!"

Mika onu dinlemeden hızını arttırmaya devam ederken, Fujisaki endişeyle onu sakinleştirmeye çalıştı.

"Yaptığın çok normal ve beklenen bir şeydi!Bunun için seni suçlamıyorum,daha fazla katlanamazdın buna!Ancak çok pişman olacaksın Mika!Sen de Yuu da çok pişman olacaksınız!Burada kalmaya devam et,onunla görüşmek zorunda değilsin!"

"İlişkimiz çok zarar aldı!Tek yapmak istediğim onu korumaktı ve o son raddeye kadar beni reddetmeye devam etti!Ben ona yardım etmek isterken o seni öptüğünü söyledi! Bana ihanet etti ve canımı yakmak için her şeyi yaptı!Üstelik bunu yaparken kendindeydi!Aklını kaybetmemişti!"

Mika bunu çok iyi biliyordu.Yuu'nun kendini kaybettiği zamanları da görmüştü ve bugün de o hallerinden biriydi. Ancak kendindeyken Fujisaki'yi öpmesini hazmedemiyordu. Dün Yuu gayet iyiydi ve ona ihanet edilme düşüncesine Mika katlanamıyordu.Bu bardağı taşıran son damla olmuştu.

Fujisaki ona şok geçirmişcesine baktı.O an aklına gelince tüm vücudu titredi ve üzüntüyle mırıldandı.

"Özür dilerim..Bunu yapabileceğini kestirememiştim.."

"Seni suçlamıyorum,tamam mı?!Nasıl kötü bir halde olduğunu ben gördüm!O an yapabileceğin bir şey yoktu!Buradaki tek suçlu Yuu!"

Mika'nın gözleri sinirden dolarken,görüş açısı bulanıklaşmaya başladı.

"Her şeyi yaptım!Onu ikna etmek ve ona yardım etmek için ne gerekiyorsa yaptım!Beni kırdığı her an defalarca kez alttan aldım,onu kurtarmak istedim!O her seferinde beni itmeye devam etti!Ben buna daha fazla katlanamıyorum!"

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin