🔹81🔹

1.2K 111 1.7K
                                    

"Mika.."

Birinin ona seslenmesiyle gözlerini yavaşça açan Mika,onu izleyen bir çift gri gözle karşılaştı.

"Günaydın sevgilim.."

Mavi gözleri onun gri gözlerini incelerken,Mika uykulu bir şekilde gülümsedi.

"Günaydın.."

"Gece rahat uyudun mu?"

Mika gözlerini kaçırdı.Yuu'yu göreceği için rahatsızdı ve bu rahatsızlık onu gece boyunca uyutmamıştı.

"Evet,uyudum."

"Eğer uykunu alamadıysan biraz daha uyuyabilirsin.Yol boyunca uykusuzluk çekmeni istemem."

Mika merakla ona baktı.

"Saat kaçta gidiyoruz?"

"Kutlama 8'de başlıyor.Uçağımız 12'de kalkacak.Oraya varana kadar 5 olur.Otele gidip hazırlanana kadar anca yetişiriz diye düşünüyorum."

Dojin sıkıntıyla nefes verdi ve söylendi.

"Yol yorgunluğu çekmeyi sevmiyorum,bir gün önceden gitmeliydik.."

"Bilet bulamamıştık,unuttun mu?"

"Bu doğru.."

Mika kaşlarını çatarak somurttu ona.

"Hani gitmememiz için her şeyi yapacaktın?"

Dojin ellerini Mika'nın sarı saçlarından geçirdi ve alnına bir öpücük kondurdu.

"Bebeğim elimden geleni yaptığımı biliyorsun..Ama her şey tamamlandıktan sonra benim konuşmam bir işe yaramıyor.."

"Yine de bir ümit bekliyordum.Hayal kırıklığına uğradım."

"Bunu telafi edeceğim,tamam mı?Sen üzülme yeter ki.."

Mika'nın dudaklarına eğilip öpücük kondurdu ve dudakları dudaklarındayken konuştu.

"Orada uzun süre durmayacağız.Bugün kutlamaya gideriz ve en fazla bir iki saat durup döneriz.Sonra birlikte vakit geçirebiliriz.Tüm zaman boyunca seninle olacağım.Birkaç hafta sık dişini sevgilim,tamam mı?"

Mika gülümsedi.

"Tamam,sen yanımdaysan o kadar da kötü olmayacaktır."

"Evet,tatile çıkıyormuşuz gibi düşün.Güzel bir üç hafta olacak."

"Umarım.."

Mika yerinden doğruldu ve ince yorganı üzerinden attı. Dojin'in açıkta kalan çıplak göğsünde gözlerini gezdirirken gülümsedi.

"Bu kadar kaslı olduğunu hatırlamıyorum.."

"İzin vermiş olsaydın sana yaptıklarımla bir daha unutamazdın."

"Evet evet,bir ara hatırlarım."

Mika durgun bir şekilde onu süzerken,parmaklarını göğsünde boylu boyunca gezdirmeye başladı.

"Dokunmak hoşuna mı gidiyor?"

"Evet,bunu sevdim."

Mika parmaklarını gezdirmeye devam ederken,Dojin ona gülümsedi ve doğruldu.Aniden Mika'yı altına alınca,Mika ona şaşkın bir şekilde baktı.

"Ne yapıyorsun?"

"Sen dokundun,şimdi sıra bende."

Dojin onun boynuna doğru eğilirken,bir elini Mika'nın çıplak olan göğsünde gezdirdi.

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin