Hepinizin yeni yılını tüm içtenliğimle kutlarım!
Umarım bu yeni yıl size mutluluk ve başarı getirir.
Sizi seviyorum,mutlu yıllar!❤️❄️❄️❄️❄️
"Yuu-chan.."
Mika yanında uyuyan Yuu'nun saçlarını okşarken,mutlu bir şekilde onun güzel yüzünü izliyordu.
"Uyan hadi sevgilim.."
Yuu üzerinde hissettiği bakışlarla birlikte gözlerini kırpıştırırken,dudaklarında hissettiği dudaklarla uyandı.
Gözlerini yavaşça açtı.Mika'nın onu öpen yüzünü görünce yüzünde hafif bir tebessüm oluştu ve dudaklarını hareket ettirerek ona karşılık vermeye başladı.
"Mika.."
Mika yavaşça geri çekildi ve dilini kendi dudaklarında gezdirdi.
"Günaydın öpücüğümü aldığıma göre güzel bir güne başlayabilirim."
Yuu güldü ve ellerini Mika'nın ensesinde birleştirip onu üstüne çekti.
"Günaydın sevgilim.."
"Günaydın kocacığım da diyebilirsin."
Mika Yuu'nun üstüne çıkıp ona doğru uzanırken,Yuu'nun Mika'nın ensesinde olan elleri onun saçlarıyla oynamaya başladı.
"Sevgilim daha çok hoşuma giden bir hitap,ama bugün için kocacığım diyebilirim.."
Mika gülümseyerek Yuu'ya doğru eğildi ve burnunu burnuna sürtüp yeşil gözlerinin içine baktı.
"Bugün özel bir gün.."
Yuu onun mavi gözlerine baktı ve gülümsedi.
"Bugün evleneceğimiz gün.."
"Nihayet evleniyoruz.."
Mika yavaşça elini Yuu'nun kalçasına doğru indirirken,Yuu yeni gelen aydınlanmayla gözlerini kocaman açtı.
"E-eyvah!!Bugün evleniyoruz!!!"
Mika ellerini Yuu'nun kalçasında gezdirmeye başlarken Yuu aniden Mika'yı üstünden attı ve hızla onu sarstı.
"Mika evleniyoruz!Biz evleniyoruz!Hem de bugün evleniyoruz!!"
Mika çarşafı üstünden atan Yuu'yu kendine çekti ve boynuna yöneldi.
"Evet Yuu-chan,bugün evleniyoruz.Şimdi izin verirsen
ben—""Bu durumda nasıl bunu düşünebilirsin Mika?!!Düğün öğle saatinde olacak ve biz hiçbir hazırlık yapmadık!"
Yuu telaşla Mika'yı sarstı ve panikle ona baktı.
"Fujisaki nerede?!Guren ve Shinya nerede?!Baban çoktan Japonya'ya geldi mi?!Diğer konuklar bugün gelecek mi?!
Ne zaman hazırlanmaya başlayacağız?!Bu şekilde gitmeyeceğiz değil mi?!Yüzükler nerede Mika?!!"Yuu'nun onu sarsmasından beyni çorba olmuş bir şekilde başını sabit tutmaya çalışan Mika,kendine gelerek Yuu'nun omuzlarından tuttu.
"Yuu-chan,panik yapmana gerek yok.Saat daha çok erken ve düğüne kadar bolca vaktimiz var.Her şeyi rahat bir şekilde yetiştirebiliriz."
"Ama ya bir aksilik çıkarsa?!Düğün yeri hazır mı?!Hava güneşli mi?!Tsunami olmaz değil mi?!Sele yakalanır mıyız yoksa?!Kumsal düğünü çok mu saçmaydı?!Seni dinleyip havuz başı mı yapsaydık?!Ne yapacağız biz Mika?!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfic-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...