•17•

2.4K 212 797
                                    

"Evet,burası olmalı.."

Mika büyükçe bir evin önünde duruyordu.Elindeki kağıtta yazılı adrese baktı ve ardından zili çaldı.

Geldiği yer Fujisaki'nin eviydi.Adresini okuldan almıştı ve sabahın erken saatinde buraya gelmişti.Yuu'nun kaybolmasının ardından Fujisaki de ortalıkta gözükmemeye başlamıştı ve Mika bu işte Fujisaki'nin parmağı olabileceğinden şüpheleniyordu.Bu yüzden bunu teyit etmek en mantıklısıydı.

Kapının ardından gelen kilit sesinden sonra kapı açıldı. Fujisaki Mika'yı görmesiyle kaşlarını çattı.

"Mika?"

Mika çatık kaşlarıyla onu inceledi.Saçları dağınıktı ve sırtında kendine sardığı battaniye vardı.Elinde kahvesiyle birlikte şaşkınca Mika'ya bakan Fujisaki,gülümseyerek karşıladı onu.

"Hasta olduğumu duyup beni ziyarete mi geldin?Bu çok hoş."

"Yuu nerede Fujisaki?"

"Yuu mu?"

Fujisaki merakla ona baktı.

"Neden Yuu'yu bana soruyorsun?"

"İki gündür ortada yok ve senin bu işte bir parmağın olduğunu biliyorum!"

Mika'nın sözleri üzerine dalga geçercesine güldü Fujisaki.

"Yuu seni terk etti diye acısını benden mi çıkarıyorsun?"

"Saçma sapan konuşma Fujisaki!Yuu nerede?!"

"Yuu'yu görmedim,nerede olduğu hakkında da bir fikrim yok."

Fujisaki gülerek ona baktı.

"Onu kaçırdığımı falan mı düşünüyorsun?Yoksa çok mu fazla dizi izledin?"

Fujisaki kendini gösterdi ve yorgun gözlerle ona baktı.

"Gördüğün üzere hastayım ve evden çıkamıyorum.Bu haldeyken kalkıp Yuu'yu kaçıramam değil mi?"

"Onun burada olduğunu biliyorum!Masum ayağına yatma!"

Fujisaki derin bir nefes verdi ve kapıyı sonuna kadar açıp yana çekildi.

"Pekala,içeri geçmek ister misin?Etrafa dilediğin gibi bakabilirsin."

Mika sinirle ona bakıp hızla içeri girdi.Fujisaki kapıyı kapattı ve onun peşinden ilerledi.

"Yukarıda bir kat daha var,orayı da inceleyebilirsin."

Mika hızla etrafı kontrol ederken mutfağa ve o katta bakabileceği her yere baktı.Etrafı ararken Fujisaki ona seslendi.

"Kahve ister misin?"

Mika sinirle ona döndü.

"Benimle dalga mı geçiyorsun?"

"Karşılıklı oturup sohbet ederiz diye teklif etmiştim, istemiyorsan senin kararın."

Mika gözlerini devirip hızla yukarı kata çıkarken,Fujisaki ıslık çalarak arkasından baktı.

Burası Fujisaki'nin ikinci eviydi ve okula kayıtlı olan ev adresi burasıydı.Fujisaki'den başka hiç kimse onun ikinci bir evi olduğunu bilmiyordu.Fujisaki Mika'nın geleceği haberini erkenden almıştı ve Yuu'yu tuttuğu evden ayrılarak bu eve gelmişti.Ortada olmamasının sorun yaratacağını bildiği için de hasta numarası yapmak en iyi seçenek gibi görünmüştü.

Fujisaki keyifle ıslık çalmaya devam ederken Mika hızla merdivenlerden aşağı indi.Fujisaki ona tek kaşını kaldırmış bir şekilde baktı.

"Ee?Yuu'yu bulabildin mi?"

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin