•19•

2.2K 223 634
                                    

Ertesi günün sabahı,Yuu gözlerini açtı.Doğru düzgün uyuyamamanın verdiği yorgunlukla yataktan kalktı.
Odadan çıkıp mutfağa doğru ilerledi.

Dün gece Mika'nın ağzından çıkan sözler Fujisaki'nin doğruyu söylediğinin bir kanıtıydı.Yuu tüm bu olanları düşünmeden edemiyordu.

Mika çok üzgündü.Çok kötü bir haldeydi.Gece Yuu'dan ayrı olarak kendi odasında yatmak istemişti.Yuu çok endişelenmişti ve Mika'nın uyuduğundan emin olduktan sonra tüm gece başında durmuştu.Mika'nın iç çekişleri gece boyunca sürmüştü ve annesinin adını sayıklayıp durmuştu.

Yuu gözlerini bir saniye bile ayırmadan onu izlemişti.Ona dokunmadan çok kötüydü,Mika'yı çok özlüyordu.Bu yüzden dayanamamıştı ve Mika uyurken hafif bir öpücük kondurmuştu dudaklarına.Ellerini elleriyle birleştirmişti ve bir an bile ayırmamıştı.Onu bu halde görmek kalbini paramparça ediyordu.

Yuu mutfağa vardı.

Arkası dönük olan Mika'yı görünce kaşlarını çattı.Mika gözle görülür bir şekilde titriyordu.İç çekişleri ve tir tir titremesi Yuu'yu korkuturken,Yuu endişeyle Mika'ya koştu.

"Mika!!"

Mika ona döndüğü an,Yuu hızla boynuna sarıldı Mika'nın.

"Hey,iyi misin sen Mika?!!"

Yuu telaşla geri çekildi ve kollarını boynundan indirmeden ona baktı.Mika'nın ağlamaktan kıpkırmızı olmuş ve şişmiş gözlerini görünce,Yuu panik içinde elleriyle yüzünü kavradı.

"Günaydın Yuu-chan..."

"Ne oldu sana Mika?Neden ağlıyorsun?!"

Mika yorgunluğunun ardından hafif bir tebessüm etmeye çalıştı.

"Ağlamış mıyım..?"

Yuu ellerini tekrar ensesinde birleştirdi.

"Neden ağladın Mika.?"

Mika onun sorusuna sessiz kalınca,Yuu bir süre onun gözlerinin içine baktı.Yuu'nun Mika'nın ensesindeki elleri, onun sarı saçlarıyla oynamaya başladı.

"Nolur sessiz kalma..Benden bir şey saklamanı istemiyorum Mika..Ağladığın şey neyse onu bana söyle ve bu sorunu beraber çözelim.."

Yuu'nun sözleri karşısında Mika gülümsedi.

"Kahvaltı hazırlıyorum,istediğin ekstra bir şey var mı?"

Mika'nın hiçbir şey olmamış gibi davranması,Yuu'yu hem endişelendiriyor hem de korkutuyordu.

"Yuu-chan?"

Mika dalıp gitmiş olan Yuu'nun dudaklarına hızlı bir öpücük bıraktı.Onun bu hareketiyle Yuu aniden geri çekildi ve kollarını indirdi.

"E-evet Mika.?"

Yuu istemsizce ondan uzaklaşmıştı.

"Ah..Neyse..Sen iyiysen bir sorun yok.."

Yuu'nun aniden değişen bu tavrına Mika kaşlarını çattı.
Az önce endişeyle ona sarılmasına rağmen şimdi onu öptü diye kaçıyordu.Yuu'nun ondan bu şekilde kaçıyor olması Mika'yı üzüyordu.Önceden olsa Yuu onunla uğraşmaz mıydı?

Hayır,alttan almalı ve Yuu'nun üstüne gitmemeliyim.. Kolay şeyler yaşamadı.

Yetimhaneye gittiği için üzgün olabilir,benden morali kötü olduğu için uzaklaşıyor ve benim de etkilenmemi istemiyor olabilir.Bunlar çok doğal.

Ve bunca şeyin arasında ben de kendi üzüntümü ona yansıtmamalıyım.Anlayışlı bir sevgili olmalıyım..

Mika kendi üzüntüsünü bir kenara bıraktı ve Yuu'ya gülümsedi.

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin