Bu bölüm,Mika ve Yuu'nun 6 yaşından önceki hayatını ele almaktadır.Olaylar sonraki bölümde başlayacaktır.
Geçmiş bölümlerini okumadan diğer bölümlere geçmeyin.
Keyifli okumalar dilerim ❤️
⚛️⚛️⚛️⚛️⚛️⚛️⚛️⚛️⚛️⚛️
Rusya'da,her zamanki gibi oldukça soğuk bir gündü.
Ağaçlar karlarla örtülmüş,toprak buz kesiyordu.Karla kaplı ağaçlar, mükemmel görüntüleri gözler önüne seriyordu.
Bu ağaçların arasında,minik adımlarıyla paytak paytak ilerleyen, sarışın bir çocuk vardı.
Sarışın çocuk,ısınmaya çalışırcasına ellerini birbirine sürttü.
Çözülmüş ayakkabı bağcıklarına gözü ilişirken,Az evvel durmuş olan kar yeniden yağmaya başladı.
Gözünün önüne düşen kar tanelerini görünce,yukarı baktı Mika.
Hava kararıyor...
Acele etmezsem annem çok kızacak!
Hızlı hızlı eve doğru yürüdü Mika.
Evin kapısından yavaşça girdi ve kapıyı kapattı.
Montunu ve botlarını hızla çıkarırken,annesinin o tatlı sesiyle bir melodi mırıldandığını duydu.
Mutfağa yöneldi ve kapının ardından baktı.
Annesinin upuzun pembe saçlarını görünce güldü ve arkasından sessizce yaklaştı.
Ardından,kollarını hızla sardı ona.
"Anne!!"
Annesi önündeki yemeği bıraktı ve sakin bir şekilde oğluna baktı.
"Ah,Mika.."
Mika'yı kucağına aldı ve gülümseyerek karışmış olan sarı saçlarını düzeltti.
"Neden bu kadar geciktin?Akşam yemeğinden bir saat önce evde olmanı söylemiştim"
"Üzgünüm anneciğim..oyuna dalmışım.."
Krul,hafif kızarak sordu ona.
"Yine o çocuğun yanına mı gittin?"
Mika,suçluluk duygusuyla başını öne eğdi.
"E-evet.."
"Sana kaç kere daha kendi yaşıtlarınla oynaman gerektiğini söyleyeceğim Mika?"
"O büyük değil ki!"
Annesi,oğlunun sarı saçlarını okşayıp yanağına bir öpücük kondurdu.
"Benim güzel oğluşum henüz 5 yaşında...ve o abi 11 yaşında. Aranızdaki yaş farkı çok.Anlıyor musun?"
Mika,itiraz edercesine baktı.
"A-ama sizin hep işiniz oluyor.. Benimle oynamıyorsunuz..Ama Fujisaki nii-san benimle çok güzel oyunlar oynuyor.."
"O senden büyük ve güvenilir biri değil"
"Ama o bana hiçbir şey yapmıyor ki... O sadece yalnız ve ben yanında olunca yalnız kalmıyor mutlu oluyor!"
"Onu düşündüğün için mi yanına gidiyorsun?"
"Evet!Fujisaki nii-san mutlu ve Mika da mutlu!!"
Krul,onun bu haline güldü ve saçlarını karıştırıp onu sevmeye başladı.
"Benim oğlum çok mu düşünceliymiş?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Hayran Kurgu-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...