🔹74🔹

1.3K 112 851
                                    

-Bir ay sonra-

Mavi gözlerini açık kalmaya zorlayan Mika,güç bir şekilde Yuu'ya baktı.

Uyuyordu.

Siyah saçlarında ellerini gezdirdi bir süre.

Saçlarını okşarken Yuu'nun yüzünde oluşan korku dolu ifade,yüreğinin burkulmasına sebep oldu.

Kasabadan eve döneli bir ay oluyordu.

Yuu,Guren ile konuştuğu günden sonra korkunç bir duruma düşmüştü.Beyninde çalkalanan korkunç sesler ve geçmişten gelen korku dolu halüsinasyonlar Yuu'nun peşini bırakmıyordu.Tedavilerine tekrar başlamak zorunda kalmıştı.

Ne olduysa Guren'le konuştuktan sonra olmuştu.Yuu her gece çığlık atarak uyanıyordu ve yanında olan kişi Mika'ydı.

Ancak Mika için de çok zordu.Yuu'yu sürekli kontrol altında tutması gerektiği için geceleri bir gram uyku uyuyamıyordu. Son bir ayda Guren ve yarattığı durum yüzünden iyice çökmüştü Mika.

Mika yorgun ve uykusuz kalmayı sorun etmiyordu.Onu asıl yıpratan şey,Yuu'nun karşısında bu denli acı çekiyor olmasıydı.Elinden bir şey gelmediği için kendini suçluyordu.

Bir sürü yol denemişti,polise gidip babasına bile anlatmaya çalışmıştı.Buna rağmen Guren'den kurtulamamıştı.O herkesi bir şekilde kendine inandırmıştı.

Yuu yanında olduğu için Guren rahat duruyordu.Shinya Guren'in sözleri altından çıkmıyordu ve bu Yuu için de geçerliydi.

Mika bir şekilde Yuu'nun kendini kaybetmemesini ve akıl sağlığını korumasını sağlamaya çalışmıştı.Yuu Guren'e karşı soğuk bir tutum içindeydi.Ancak ondan eskisi gibi nefret etmiyordu.Soğuk da olsa bir iletişimleri ve yakınlıkları vardı.

Guren'in Yuu'yu yanlış ve tehlikeli bir yoldan manipüle etmesi sonucu Yuu'nun geçmişteki yaraları tekrar açılmıştı ve travmaları son derece tehlikeli bir şekilde tekrarlanıyordu.

Ve Yuu bunca şeyden sonra bir daha eski benliğine dönemedi.

"Mika..!"

Mika,Yuu'nun uykusunda kendi adını sayıklaması üzerine ona baktı.

"Benden nefret etme.!!"

Bir diğer sorun da buydu.

Mika ne kadar konuşursa konuşsun,Yuu'yu ondan nefret etmediğine bir türlü inandıramıyordu.

Yuu anladığını söylese bile aynı gece her şey başa dönüyor ve Yuu gördüğü kabuslar yüzünden Mika'nın ondan nefret ettiğini düşünüyordu.

Yuu'nun ağlayarak söylediği sözler üzerine,Mika onu uyandırma vaktinin geldiğini anladı.

Ona doğru eğildi ve gözyaşına bir öpücük kondurdu.

"Yuu-chan."

Siyah saçlarını okşarken,bir elini yanağına koydu ve yüzüne öpücükler kondurmaya başladı.

"Uyan hadi sevgilim.."

Yuu gözyaşları içinde yavaşça gözlerini açarken,onu öpen Mika'ya dolu dolu gözleriyle baktı.

"M-Mika.!!"

Yuu onun boynuna sarılıp kendine çekerken,Mika gözlerini yumup sarıldı ona.

"Endişelenme..Ben buradayım.."

Kollarının arasında titreyen Yuu'ya fısıldadı.

"Hep yanındayım..Ne olursa olsun yanında olacağım.."

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin