Merhaba arkadaşlar!
Söylediğim gibi Mahiru'nun geçmişini anlatan bir bölüm yazdım.Ancak bunu günlük tarzında değil,düzyazı ve diyaloglar halinde açık bir şekilde anlatmaya karar verdim.Geçmiş iki bölümden oluşacak.
İlk bölüm adına,keyifli okumalar dilerim.
🍂🍂🍂
Her şey Yuu'nun,Mahiru'nun günlüğünü bulmasıyla başlar.
Günlüğe kısa kısa tarihler atılmış ve notlar alınmıştı.İlgi çekici,bir o kadar da korkutucuydu.Yazıların üzerinde olan kurumuş kan damlaları,eski püskü ve yırtılmış olan bazı sayfalar günlüğü ilginç yapan detaylardan biriydi.
Mektubu bir yanda,Mika diğer yanında ikisi birlikte günlüğü okumaya başlarlar.
•
•
•
Tarih: 01.01.1993Bu,yaşanılan kabusun başlangıç tarihiydi.
"Ben Mahiru,henüz altı yaşındayım.Ailemi seviyorum, onlar da beni seviyor.Her şey çok güzel ilerliyor."
•
"Artık güzel değil,yaşadığımız yer daha da kötüleşiyor. Babam yakında bir savaşın başlayacağını söyledi."
"Savaş ne demek?"
"Bu bir ceza mı?"
•
"Onlar evimize girdiler,abim bana yatağımın altına saklanmamı söyledi.Odama girdiler."
"Çok korkutucu gözüküyorlar.Bize ceza mı verecekler?"
"Ailem nerede?"
•
"Annemi ve babamı öldürdüler!"
"Bu bir katliam!Bize yardım edecek kimse yok mu?!"
•
"Bizi oradan kurtardılar.Burada bir sürü çocuk var."
"Neden herkes bu kadar tuhaf?Neden bana dokunmaya çalışıyorlar?Abim neden onlarla kavga ediyor?Onlar bana sadece yardım etmek istediklerini söylemişlerdi. Elbiselerimi çıkarmış olsalar bile."
•
"Herkes vahşice katlediliyor."
"Herkes üzerimizde deney yapıyor."
"Bu dünya neden böyle?"
•
"Sevgili günlük,abimi öldürdüm."
♦️
Mahiru'nun günlüğünden artakalan birkaç yazıydı tüm bunlar.
Mahiru,soyları kraliyet ailesine dayanan,Hiragi'lere mensup asil bir ailenin çocuğuydu.Güzel bir çocukluk geçirmişti. Zekasıyla ve güzelliğiyle dikkat çeken,herkes tarafından sevilen bir kız çocuğuydu.
O son derece katı kurallarla yetiştirilmişti.Annesi ve babası oldukça otoriter insanlardı.Mahiru'yu severler,ama ona bir o kadar da uzak davranırlardı.Kraliyet ailesine mensupsanız,ailenizdeki insanlarla son derece mesafeli olmalısınız.Bu kaçınılmaz bir kuraldı.
Bu kuralı çiğneyen tek kişi,Mahiru'nun abisi olan Kureto Hiragi'ydi.Her gün Mahiru'yla ilgilenir,onun saçlarını örer, onunla çeşitli oyunlar oynar ve birlikte çok eğlenirlerdi. Aralarındaki bağ çok kuvvetliydi ve Mahiru bundan çok memnundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alde Lotus~Mikayuu
Fanfiction-Düzenleniyor- Alde Lotus: Aldebaran,Hristiyan mitolojisindeki Michael(Mikaela) adıyla anılan dev bir kırmızı yıldızdır. Kitapta,Mikaela'nın annesi Krul Tepes,oğluna adının bu yıldızdan geldiğini ve oldukça özel bir yıldız olduğunu söyler.Onu o gün...