•Yan Bölüm•

1.8K 157 446
                                    

-Bölüm yeniden düzenlendi.-

Bu bölüm,Fujisaki için ayırdığım özel bir bölüm.

Hepinize keyifli okumalar dilerim.

🍂🍂🍂🍂

"Efendim."

Fujisaki,arkasını dönüp ona seslenen korumasına baktı.

"İstediğiniz çocuğu getirttik efendim."

Bir sigara aldı eline.İzlediği şehrin manzarasından ayırdı gözlerini ve odadan çıktı yavaşça.

Burası,onun Japonya'da sahip olduğu özel bir rezidanstı. Asıl mülkü Amerika'daydı.İşlerini her zaman oradan yürütürdü.Yuu için Japonya'ya yeniden döndüğü zaman işlerini buradan yürütmek zorunda kalmıştı.

Yuu'yu önceden tuttuğu ev ise,sadece göz boyamak için alınmış bir yerdi.Yuu'ya yakın olabilmek adına tuttuğu bir evdi orası.

Onu tabii ki de gerçek mülkiyetine götüremezdi.Onun gerçek yüzünü görmesine izin veremezdi.Aksi takdirde, yeniden kazanmak için çabaladığı Yuu'yu sonsuza kadar kaybederdi.

Koridorda karşılaştığı korumalar,başlarıyla selam verdi ona.

Fujisaki ilerlediği odaya ulaştı.

Odaya girdiği an,sandalyeye sadece iç çamaşırlı bir şekilde bağlı olan çocuğa dikti gözlerini.

Yanına doğru ilerledi.Sigarasının dumanını üflerken,eliyle göz bağını açtı.

Siyah saçlı,yeşil gözlü çocuk masum bir şekilde ona baktı.

"Yuu.."

Fujisaki,çenesini kavradı ve çocuğun ona bakmasını sağladı. Dudaklarını dudaklarına değdirirken,gözlerini yumdu yavaşça.

"Ç-çok naziksiniz Efendim..."

Fujisaki,geri çekilip çocuğa baktı.

"Nazik miyim?"

"Evet.."

"Ah,bunu söyleyen hiç olmamıştı.."

"Evet Efendim..Siz çok—"

Fujisaki'nin elindeki sigarayı çocuğun omzuna bastırmasıyla,çocuktan acı dolu bir çığlık yükseldi.

"Hala nazik olduğumu düşünüyor musun?"

Çocuk,acı dolu bir ifadeyle baktı Fujisaki'ye.

"..E-e-evet E-Efendim.."

"Hmmm.."

Ağzına yerleştirdiği sigaradan,uzunca bir duman çekti.
Küçümseyen bakışlarla ona baktı.

"Bana söyleyebileceğin tek şey bu mu?"

"N-ne isterseniz..Efendim.."

Fujisaki,dumanı çocuğun yüzüne üfledi.

"Söyle bakalım,beni seviyor musun?"

Çocuk kafasını sallarken,Fujisaki sigarayı çıplak bacağına bastırdı.

"Seni duyamadım Yuu.."

Çığlık attı yeşil gözlü çocuk.Dolu olan gözleriyle,Fujisaki'nin kararmış koyu kırmızı gözlerine baktı.Acısını bastırmaya çalışarak konuştu.

"..S-sizi seviyorum..E-Efendim.."

Fujisaki sigarayı bacağında ilerletirken,dumanların yükseldiğini gördü.

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin