•6•

3.8K 313 1.2K
                                    

"Hayır,kesinlikle hayır!Tanrı aşkına!Daha kaç kere daha o sahnenin öyle tekrarlanmayacağını söyleyeceğim?!Baştan başlıyoruz,herkes yerlerine!"

Mitsuba'nın sinirle bağırmasıyla,herkes ürkek bir şekilde yerlerine geçti.Sabahın erken saatlerinden beri çalışıyorlardı,fakat hiçbir yol katedememişlerdi.

"Pekala.Kimizuki ve Yuu'nun basket oynadıkları kısmı tekrardan başa alıyoruz.Birbirinize çelme takmayın.Çelme takmak dizinin bir parçası değil!Anlaşıldı mı?!"

"Ben gayet iyi anladım.Kimizuki aptallık etmeyip topu vermemekte bu kadar ısrarcı olmazsa gayet başarılı bir iş çıkarabiliriz."

"Kime aptal dediğini zannediyorsun sen Yuu?!Rolünü düzgün oynasan böyle bir sorunla karşılaşmayız!"

"Sessiz ol sadece."

Yuu Kimizuki'ye ters bir şekilde bakıp yerine geçti.

"Yoichi!Sen de ne olursa olsun kayıttan çıkma!Videoya devam etmen gerektiğini daha kaç kere söyleyeceğim?!"

"Mic-chan,Yoichi sadece Yuu-san için endişelenmişti.."

"Evet Mitsuba,Kimizuki topu o şekilde atmasa kayıt iptal olmazdı."

Mitsuba derin bir nefes verdi ve ona baktı.

"Her neyse,sadece ne olursa olsun çekmeye devam et."

"Tamam.Yapacağım."

Tam başlayacakları sırada,nöbetçi bir öğrenci yanlarına geldi.Müdür Bey'in rapor istediğini ve başkanın gelmesi gerektiğini söyledi.

Mitsuba sabırla bir nefes verdi.

"Ahh,tam da zamanıydı.Pekala çocuklar,ben ve Shinoa rapor vermeye gideceğiz.Gelene kadar lütfen doğru düzgün bir şekilde videoyu çekmiş olun."

Diğerleri onu onaylarken,Mitsuba Shinoa'yla birlikte okulun girişine doğru ilerledi.

Yoichi geriye doğru saydı.

"3,2,1 kayıt!"

Henüz konusu belli olmasa da,bir yerden başlamaları gerekiyordu.Şimdilik Kimizuki ve Yuu'nun basketbol oynadıkları sahneyi gösteriyorlardı.Gerisini sonra düşüneceklerdi.

Kimizuki Yuu'nun elinden topu aldı ve potaya doğru koşup topu attı.

Diğer bir atış için Yuu'ya topu attığı sırada,Yuu ani bir hareket yapıp ayağını yanlış bastı ve kolunun üstüne düştü. Şiddetli bir şekilde düşmesiyle acı dolu bir çığlık attı.

"Yuu-kun!"

"Yuu!"

Yuu acı içinde bileğini tutarken,koşarak yanına gelen başka bir kişi Yuu'nun yanına çömeldi.

"İyi misin?Yaralandın mı?"

Sesin sahibi yabancı geldi,ancak Yuu yüzüne bakamadı.Acı içinde kafasını salladı.

Kimizuki ve Yoichi,onlardan önce koşan çocuğu daha önce görmediklerini fark ettiler.Ardından Kimizuki,aklına gelen fikirle geride durdu.

"Yoichi,geride dur ve çekmeye devam et."

Kimizuki'nin fısıldamasıyla Yoichi onu onayladı ve uzaktan çekmeye devam etti.

Yuu aniden onu saran kollar olduğunu hissetti.Gözleri dolu bir şekilde,onu kucağına alan kişiye baktı.

"Yürüyebilecek durumda değilsin."

O kişi Yuu'nun cevap vermesine bile izin vermeden onu kucağına iyice yerleştirdi ve revire doğru yürüdü.

Alde Lotus~MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin