101.Bölüm
#SonNefesimizeKadarKöyün erkekleri tabutu taşırken kadınlarda arkadan geliyordur... Nefesle Asiye bir-birilerine sarılıp ağlıyorlardır.. Nefes'in elinde birinin fotoğrafı vardır.. Bir yandanda Saniye hanım feryad ediyordur...
Saniye-Oğlum... Sende gittun ha, baban gibi sende bizi bırakup gittun ha? Ben şimdi sensiz ne edeyum? Nerelere kimlere sığınayum?!
Herkes gözyaşları içinde mezarlığa varır... Cenaze namazını Osman hoca kılacaktır.. Bugüne kadar cenazelerde bulunmuştur elbet ama bu cenaze en zoru olacaktı.. İnsan oğlu yerine koyduğu birinin cenaze namazını nasıl kılar ki? Ne kadar zorda olsa güçlü olup bunu yapmak zorundadır...
Bu olaylar kaldığımız yerin devamı değil ama uzun ara verdiğimiz içinde kaldığımız yerden devam etmek zor olacak.. Ama herşeyin nasıl yaşandığını kolay bir dille anlatmağa çalışacağım...
Nefes doğum yapar, Tahirse bir ev bir hastane arasında geçişler yaşar.. Evin hasar görmüş camları duvarları tamir edilir.. Yiğit'inde tabiriyle "Eskisinden bile güzel olmuştur!" Tuncay'ın yaptıkları ortaya çıkmış duruşma günü gelmiştir..
3 hafta sonra-Nefes ve Tahir'in evi
NefTah Oda-
Nefes üzerini giyer ve az sonra Tahir içeri girir..
Tahir-Müsade var mı hatun?
Nefes-Müsade sizin..Gülerek der..Tahir içeri girer.. Nefes'in heyecanı her halinden bellidir..
Tahir-Sen heyecanlı mısın?
Nefes-Aslında dün geceye kadar hiç heyecanlı değildim ama işte sabah oldu duruşmaya az kaldı falan derken, bir heyecan sardı..
Tahir-Sarmasın, sarmasın.. Heyecanlanacak birşey yok.. Sen haklısın kızım, sen kazanacaksın..
Nefes-Evet.Ama ya Vedat gibi bir yolunu bulup kendini aklarsa.. Kendim için değil ama kızımıza yaşattıkları için o herifin kurtulmasına müsade edemem.. Kurtulursada kendimi asla affetmem..
Tahir-Kurtulmayacak.. Hem senden önce buna bende müsade etmem.. Esmayı duydun, yaptıkları bir-bir dosyasında yazıyor..Kendini aklamak öyle her baba yiğidin harcı değil.. Aklanmak için önce burasının temiz olması gerek.. (alnını gösterir) Hem sadece kızımız için derken? Sana yaptıklarının hesapınıda verecek o şerefsiz.. Hayde at şimdi şu heyecanı üzerinden, heyecanlanması gereken biz değiliz o herif..Nefes o an Tahir'e sarılır..
Nefes-Yanımda olduğun için, benimle olduğun işin bilnlerce kez Şükürler olsun..
Tahir-Elini tuta bildiğim için, yaralarını sara bildiğim için binlerce Şükürler olsun..
Nefes-Yarından yine üniversiteye gideceğim... Onca yaşananlardan sonra zorda olsa gideceğim..
Tahir-Onca yaşananlar?
Nefes-Şimdi herkesin Tuncay'ın yaptıklarından haberi vardır.
Tahir-Olsun..İsterse tüm dünyanın haberi olsun, bu senin haklı olduğun gerçeğini değiştirmez..Ayrıca utanıyrım diyeceksen hiç dema, utanması gereken sen değilsin Nefes, o herif..
Nefes-Biliyorum..Ama hiç utanmıyorlar.. Ben başım dik girerimde yine o kapıdan, ama ya giremeyenler.. Daha hayata atılmadan elinden tüm şansları alınanlar? Ne zaman bitecek bu olaylar? Ben yaşadım Tahir çok zor.. Bazen unutur gibi olunca aklıma geliyor.. 8 yıl boyunca her saniye "bana birşey yapacak mı acaba? Bugün beni dövecek mi? Sorusunu geçtim bugün canım acıyacak mı? "Diye düşündüm hep ben..Çünki dövmeme ihtimali yoktu..Tahir Nefes'e dahada sıkı sarılır.
Tahir-Geçti artık.. Biliyrım Vedat gibiler hala var ve belki de hiç bitmeyecekler ama en azından senin gibi direnen ve kazanan kadınlarda var Nefes... En azından bunlarıda düşün ve içini ferah tut..
Nefes-Aslında artık zamanı geldi..
Tahir-Neyin?
Nefes-Tahir söylemesem daha iyi hem bu benim sorumluluğum kendim yapsam daha iyi olur..
Tahir-Nefes biz evlendik.. 4te çocuğumuz var.. Bundan sonra kendim yapayımlar yok, biz yapalımlar var.. Hayde söyle neyin zamanı geldi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz
FanfictionGeçmişte para karşılığı satıldığı adamın zulmünden kaçıp çocuğuyla birlikte Karadeniz'e sığınan Nefes'le, onu koruduğu için ailesinin büyük tepkisiyle karşılaşan Tahir'in imkansız aşkını ele alıyor kitapımız... -Sen Anlat Karadeniz... Ben Anlatınc...